Ble ganske så perfekt gitt!

Reklame | Dale Garn (HOY) og Titt Inn Garn

 

Tja, eg må si meg ganske sååå fornøyd altså! Ikkje bare ble den ferdig, men, den er også vellykket! Volà! JuHuuu Eg vasket og skurte i 2 t i formiddag og etterpå har eg KUN sittet å sydde sammen genseren (Ja selv det tar litt tid) + eg har gjort ferdig halsen og den ble ganske så perfekt altså! Ingen fare for at skuldrene sklir ut av halsåpningen for å si det sånn. Den ligger utrolig fint litt ned på halsen, akkurat som bestilt.

 

 

 

Eg plukket opp masker langs halsavfellingen, strikket en pinne tilbake. Der etter bare felte eg av med I-Cord Avfelling og det er nesten ikkje den ting som blir finere når du bare skal ha en rund hals 🙂 Helt enkelt altså!

 

 

 

Vanligvis og egentlig alltid vasker eg det eg har strikket, men denne gangen tenkte eg å bare spraye genseren med Flatter og la den få tørke 🙂 Genseren i seg selv kan jo ikkje bli særlig mykere enn hva den er, men den kommer til å dufte så deilig. Bare litt sånn sval duft altså, har ingenting med f.eks parfyme å gjøre!!

Nå kan eg bare farte videre med Halstuben så ja, eg er i rute så det synger! Regner med at det å strikke denne halstuben går kjipp kjapp 🙂 Blir så bra vettu *Klapper meg på skulderen*

 

I dag tok eg et kraftig skippertak her heime! WRÆL! Skapet under vasken på kjøkkenet har lenge vært et skrekkkabinett av de sjeldne! Oh My! Eg røsket ut ALT, sprøytet med Skurekrem over alt og skrubbet OG skrubbet, tok kildesorteringa ut på vaskerommet opp i den store kummen og skurte så såpa sprutet haha Første gang at det dufter blomster i skapet kan du si! haha Så nåååde den som bommer på bosset for å si det sånn 🙂

 

Vel, nå er det straks middag og etter det blir det strikking og strikkings!
Eg er i siget nå kan du si så dette blir bra 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FORTREFFELIG KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Meget Godt Fornøyd Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg