Blir du med til Bergen??

 

Jammen godt eg er fast leser av Denne Bloggen for nå blir det nemligen ei helg i Bergen på moi!! Woop Woop! Denne bloggeren og eg hadde FØR Covid en plan om å reise til Vivian som bor i Bergen,
men så ble det jo lockdown som me husker….

Endelig ser det ut for at det skjer 😀 Vivian, som du muligens kjenner til har ALS og hun skal arrangere et Fakkeltog for å nok en gang sette søkelyset på ALS! Hun har jammen klart å fronte ALS opp til flere ganger og gudene skal vite at det trengs, det finnes vel nesten ingen verre sykdom!?

Men ok, man skulle tro at når man bor i Stavanger så er det 0 stress å reise til Bergen, det er jo rett der oppe, en halv pekefinger på kartet….Vel…så enkelt er det ikkje! Først tenkte eg båt, Fjordline går rett over gata her og opp til Bergen for en billig penge, men ikkje om lørdagen tenk…Vel, da sjekker eg fly...kl 07:00 på lørdagsmorgen med en reisetid på nesten 4 t!?! Ikkje sant...man må sitte 3 t på Gardermoen…! Kommer ikkje på tale! Sendte en kjapp melding til Amira med spørsmål om hun blir med på en road trip til Bergen den 12.nov med hjemreise dagen etter på (Som faktisk er hennes bursdag). Hun blir med så dette blir bra så sant det ikkje er blitt skikkelig vinter! Men men, dette fikser me – Til Bergen skal me! Skal blir kjekt å endelig få treffe Vivian 😀

Blir du med?
Vil tro Vivian kommer med en del info selv når dette nærmer seg så bor du i Bergen må du følge med 🙂 Hva med en rekordoppslutning?? Det hadde vært noe det, kan bare snakke for meg selv, men eg har klart å fikse en Guinnesrekord før så dette bør jo være plankekjøring!

 

 

SNAKKES I BERGEN DA?

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

7 kommentarer
    1. Den var «smart» den linken. Hadde egentlig tenkt meg til Bergen da. Skrev faktisk om det tidligere i dag, skulle bestille reisen i kveld, men havnet i tenkeboksen etter å ha lest dette.

      1. Kom ut av tenkeboksen og bli med! Bergen er stort og det blir garantert mange, hadde vært gøy å treffe deg 😀

        Et tips når det gjelder linker, hvis du holder musa på linken uten å klikke kan du se nede i venstre hjørne på skjermen din hvor linken vil ta deg 😉

        1. Stort, hehe.. var der i fjor, har det vokst? Takk for tips, det skal jeg gjøre i all framtid heretter når slike lurelinker dukker opp 👆🏽😂

Siste innlegg