Sommertid og Hagepynt

Reklame | Rito Garn & Hobby

 

Eg surrer meg inn i masse farger og kos om dagen og drømmer om fiiiine sommerdager med velfylte blomsterkrukker og koselig pynt rundt omkring ♥ Ble såpass forelsket i disse skjønne sommerfuglene at eg har perlet opp flere til i dag 🙂 Muligens det blir ENDA flere i løpet av kwellen 🙂 Når t.o.m Amira sier at hun fint kunne hatt en sånn i ei blomsterkrukke får eg blod på tann vettu….

 

 

 

Det er ikkje til å legge skjul på at Vibeke 10 år koser seg nå, se på det deilige glittere da. Ikkje oftere eg sier det, men disse er sååå mye finere i RL enn her på bildene for de virkelig glitrer!! SÅ ja, eg gleeeder meg til eg igjen kan
svinge meg ut på terrassen å pynte og kose meg 🙂

Sommerfuglene er et design av Anja Takacs og alt du trenger til Perlerier finner du HER INNE hos Rito.
Skynt deg om du har perleplaner i påsken!

 

 

 

Disse skal strykes og pyntes i morgen, nå skal eg straks kose oss me Taco 🙂 Me hadde mer enn nok middag igjen fra i går, men Dib hadde så lyst på Taco – Så da blir det Taco. Ellers har det i grunnen vært en sløv dag,
eg sto opp nå rett før kl 20, måtte bare ha et par timer under dyna, liksom ikkje heeelt i form! Men men føler meg bedre nå 🙂 Uansett, litt kos på en hverdag er jo alle forunt 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg