Blomsterteppe – Oppskrift

Designet av Dedri Uys

 

Vel vel, da er man vel inni en dal omgitt av blomstertepper om dagen! Var egentlig DETTE TEPPE eg ramlet over først, det er i en pågående CAL så oppskrifter er ikkje “frigjort” i sin helhet ennå, men det er fullt mulig å henge seg på samheklinga da vettu 🙂 Det teppet er forresten veldig stilig og det ser virkelig kjekt ut å hekle.

Oppskriften i dette innlegget er med noe enklere blomster, men et flott teppe blir det likevel 🙂

 

 

 

Designet av Dedri Uys

 

Tepper som dette har ikkje en fast mal på garn og nål, men det er jo lurt å holde seg til heklefastheten om man ønker oppgitt størrelse, hvis ikkje? Vel da hekler du bare noen flere blomster – Slettes ikkje verre enn det!

 

LYNDA BLANKET
Bildene over

 

 

 

* * * *

 

 

 

La meg se….det er mandag, det er knall sol og 22 gr…Altså: S O M M E R! På terrassen spretter det og det begynner å bugne! I ettermiddag skal regnet komme og det håper eg det gjør, skal virkelig gjøre godt!
Er farlig tørt over alt!

Må ut å farte litt i dag, skal en tur til legen og sååå tenkte eg meg en tur innom Stoff & Stil etter noen dubbedingser! Det er alltid kjekt vettu 🙂 Kan bli noen hektiske uker/mnd frem mot november,
men det bør gå fint så lenge eg har startet så pass tidlig å “TENKE” på det 🙂

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg