Bolle Dugnad…? Eller….

 

….dugnads boller? Som sagt så hadde eg jo glemt at eg skulle bake boller i dag, men boller ble det 🙂
2 brett og 40 feite boller. Bollene skal veie ca 90 gr før steiking og det skal være 20 stk på brettet slik at de vokser litt sammen. Laget akkurat disse bollen til Dib sin bursdag forrige måned og ALLE bollene forsvant!
De var veldig veldig gode!

Derfor måtte det bli disse eg lager som dugnadslaget skal få i pausen i morgen. Det er me, eller Sameiet da som har dugnad og det var vår tur til å stille med kaffi og noe å bite. Blir så visst ikkje siste gangen eg baker disse, selve deigen er sååå herlig å jobbe med.

 

 

 

Ok, oppskrift kanskje? Jepp, den fant eg på Det Søte Liv, og boller heter Statoil Boller – Anbefales altså!
Nå må eg trille meg selv i seng for nå spinner eg litt på overtid her!

 

 

NATTINATTI!
Sove godt!

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Jag äskar bullar i alla former, och brukar baka kanelbullar själv, det ska bli kul att prova detta recept, dom ser såååå goda ut.
      Myrica

Siste innlegg