Bunny utfordrer midt på natten!

 

Satt å vurderte å spille litt på mobilen før hoppet i seng,
men så kom eg over utfordingen til Bunny og tenkte
Hvorfor ikkje?

 

 

💐Ekteskap: 1
💔 Skilsmisser: 0
💍 Forlovelser: 1
🍼 Barn: 2
👵 Barnebarn: 0
🐩 Husdyr: 1 ❤️
🚑 Operasjoner: Mener det er 10, har aldri påstått at eg er frisk…hehe
✒ Tatoveringer: 0, men har veldig lyst på!!.
💎 Piercing: kun 4 hull i ørene
🔫 Skutt med pistol: Ja, men bare med luft, kulene kom i retur og gikk rett i beina!
✋ Sluttet i en jobb: Ja.
📺 Noen gang vært på tv: Ja, noen ganger, t.o.m på NrK Nyheten (Om strikking så klart!)
🌅 Vært på en øy: Ja.
🦌 Kjørt på ett rådyr: Nei, men klarte å kjøre på ei mus! Var grusomt!
😥 Grått over noen: Ganske sikker på det ja
❤ Blitt forelsket: Ja, flere ganger
😪 Sett noen dø: Ja
🇺🇸 Vært i USA: Nei.
🚑 Kjørt i ambulanse: Ja flere ganger, og alltid bak i der
🎤 Sunget karaoke: Søren! Eg hadde klart å glemme det…!
🏂 Kjørt utfor/slalom: Ja, kjørte aktivt i 8 år!
🎿 Kjørt på vannski: Vel….eg klarte aldri reise meg så det ble kun store bølger og eg sank!
❄ Gått på skøyter: Jepp, trente/konkurrerte Kunstløp/Isdans i ca 15 år
🏄 Har surfet: Samme som med vannski…klarte ikkje stå!
🚲 Kjørt mc: Bakpå ja….17 år, småfull i Provence…say no more…
🐴 Ridd på en hest: JA! Det var kjempeherlig, gikk så fint atte, helt til me skulle ned en bakke..
😵 Nesten dødd: Ja, 2 ganger…under en operasjon + i Krig
💪 Trent på treningssenter: Trente Fitness i 4 – 5år – Nå går eg bare på mølla
🚔 Kjørt i baksetet av en politibil: Ja,som Russ

 

Nå sier eg bare:

 


GOD NATT, eller
God Morgen – Alt etter som

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg