BYSTRIKK # Selvfølgelig!

Design & Foto av Knitting Inna / Bystrikk

 

Ok, eg skal være så ærlig å si at eg “Nei, eg har egentlig ikkje følgt med på dette herlige strikkeeventyret!” Hvorfor?  Ååå vær du sikker, eg har fått det med meg i øyenkroken, men da den først boka var på plass fikk eg en litt sånn panikk følelse siden alle strikkekurvene mine var stappfulle, ja eg måtte liksom distansere meg litt for det var som du skjønner allerede for mye på gang og eg hadde ikkje tid rett og slett. Men når Knitting Inna sine design bare popper opp midt på skjermen min når eg bedriver oppvåking av meg selv da er eg virkelig et lett bytte og nå vet eg så og si ALT om ByStrikk og eg er selvfølgelig totalt LOST! Fy filleren den der nye To-Do Lista mi ble veldig lang og eg burde jo hatt ei egen hylle KUN med Alpakka Forte!! Har du prøvd det garnet??
Ahaa
det er dånedeilige! Bare nevner det!

 

 

Design & Foto av Knitting Inna

 

Genseren på bildene her som er Alette Genseren er vel den eg falt sånn umiddelbart for og eg vil jo ha den
i Alpakka Forte selvfølgelig! Det må jo bare bli en drøm og eg måtte i så fall hatt den
i en av fargekomboene over her! *Sukk*

Dette ble virkelig en pangstart på dagen for meg gitt!! Hvis du som meg kanskje ikkje har kastet deg over det fra starten, men avventet for å komme litt ajoùr med strikkekurvene kan eg jo tipse deg om at alle de 3 bøkene til Knitting Inna ligger akkurat HER og de skal for min del prioriteres fremover når det kommer til den type shopping ♥

 

 

ALETTE GENSER
Bildene Over
Fra 93 cm til 118 cm i overvidde
Strikket i Alpakka Forte

 

Genseren kan også strikkes Faerytale og den oppskriften finner du HER!

 

 

* * * *


Halvveis og snart helg! Selv om eg står fritt til å bruke dagene min til hva eg vil så er det likevel noe eget når det er helg, spesielt om ungene også gjerne har tom timeplan. Føler vel egentlig at ukedagene for tiden bare surrer avgårde foran meg, men eg håper det endres når det både blir varmere og finere i været 🙂

Strikketøyet mitt kom ikkje ut av kurven før i går kwell så litt ble det gjort, men normalt sette så kunne det første ermet vært ferdig for lengst…Nei, motivasjonen er absolutt til stede, men som sagt; Dagen bare surrer av gårde 🙂

Skal straks sparke i gang denne dagen og eg håper det er litt mer energi til stedet slik at TING kan bli gjort, ja for gudene skal vite at det er mye å kripe fatt i! Tar meg en kopp med kaffi til eg mens eg legger en slagplan!

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
NICE ONSDAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei like Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg