CASUAL & UNISEX

Designet av Alexandra Tavel

 

Denne er ganske enkelt helt perfekt i mitt hodet! Skikkelig deilig og du kan strikken den så stor du bare vil og eg ville jo ha foretrukket den i litt oversized størrelse. T.o.m lommen ser god ut og ikkje bare noe som er sydd på! Selv om eg ikkje har tid å strikke den akkurat så skal eg ha den, ja eg MÅ HA den for eg har jo nesten en form for mani når det gjelder HOODIE! ♥ I det rette garnet sklir denne galant over både et par jeans OG pysjbuksa 🙂
Da er den perfekt for MOI!

 

 

Designet av Alexandra Tavel

 

Den på bildet er strikket i Acryl, det hadde jo ikkje eg valgt da, men et garn som du kan strikke på pinne nr 5 ca vil funke fint 🙂 Min første tanke var jo Alaska til Drops, du kan ta det som et utgangspunkt i allefall. Eg har allerede en jakke i det garnet og den jakken…Mmm….Jepp, kunne fint strikket denne hoodien i det uten problem! Ut i fra fargekartet ville eg hatt en i Petrol, Oliven, Korall, lilla, brun og grå…Det var den der øde hytta UTEN nett eg burde ha vært på ei stund! TENK den garderoben eg hadde hatt etterpå!?? *magisk*

Skulle du ønske å strikke den i Alaska (Drops) så er jo det garnet veldig billig nå om du kjøper det på nett i allefall! Sånt kan man like!

 

 

CLUBHOUSE RAGLAN HOODIE
Bildene over
Fra 101 cm til 174 cm i overvidde
Strikkefasthet 18 m/ 24 row

 

 

 

* * * *

 

Kom meg ALT for sent i seng i natt, klokka bikket halv 3 og DET er i det seneste laget ja! Satte alarmen på halv 10 og krysset fingrene…Våknet 08:15! JADDA! Dette betyr at OM eg skal få med meg “Skal vi danse” i kwell OG strikke, ja da trenger eg minst 2 timer i vadder i løpet av dagen. Det er jo i grunnen det siste eg vil på en lørdag, men men sånn er det med den saken. Planen var å å hente Dib på jobb i kwell, men det utgår galant for eg er garantert ikkje våken da! Siden eg likevel skal en tur til Hillevåg for å kjøpe et par flasker med Juice tenkte eg heller å kjøre han til jobb. Da kan eg kvile når eg er hjemme igjen, stå opp, ta meg en bedre dusj og bare nyte resten av denne laurdagen 🙂 Jepp, det høres ut som en god plan ja. Satser på ingen forstyrrelser av planene. *Gjesp* Å ja, eg er allerede SKAMtrøtt og kjøttsuppe etter kl 20 om kwellen er en DUM ting! SÅ nå fikk eg sagt det også! ALT for “tung” mat å legge seg på, ellers er det min magen som fortsatt er veldig hårsår når det kommer til mat man kan sove på….Åååå den suppa var skikkelig digg i går kwell gitt!

Anyway, eg skal nå ta en liten shaining av meg selv og bare informere Dib om endringene eg har gjort i forhold til planen me hadde. Utover det kan eg jo anbefale deg å stikke innom HER å lese en meget BRA innlegg hos en blogger eg virkelig liker og beundrer

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
SKIKKELIG DIGG LØRDAG!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei SuperTrøtt Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg