COSY CANDY KNIT

Noe strikketøy er bare sååå mye mer yndig enn noe annet, dette er den type strikketøy! Ren Nytelse ♥ Hva gjør man ikkje for ungene sine?? Fra før Amira ble født strikket eg vanvittig mye til henne, til tider var det ganske voldsomt! På et tidspunkt når hun ble større sånn ca 12-13 ville hun ikkje ha noe strikk lenger, ikkje en gang sokker, luer og andre småting…

Litt trist, men desto mer fikk jo DibHassan 🙂

Derfor fikk eg jo nesten sjokk og trodde hun tullet på mandags kvelden da me var på vei i seng! Hun lurte på om eg kunne strikket et sånn hårbånd til henne! (Hun viste bilde fra Google) Bestillingen var et rosa og et hvitt 🙂 Eg ble jo helt yr og bare måtte innom garnrommet før eg hoppet i seng!

 

Eg hadde noen skikkelig herlige SOUL nøster på lur som eg blandet sammen med en tråd Lima, ahaa sååå mykt vettu 🙂 Til en forandring syns hun ikkje det klødde så det var et stort + i boka 🙂

 

Eg visste jo eg hadde sett dette “pannebåndet” hun ville ha, men tror du eg fant det?? NOP!! Eg endte opp med DETTE som er gratis og DETTE fra PetiteKnit. Strikket et ferdig i går, det måtte endres litt + at nå når eg strikker det hvite måtte eg gjøre noen flere endringer, så ja, eg endte jo så og si opp med å designet mitt eget haha Anyway, slettes ingen vanskelig affære 🙂 Begge oppskriftene i linkene rett over her er norske så det er bare å kaste seg rundt.

Eg ble i grunnen bare sittende her i går å strikke på disse “pannebåndene” og se på den nye serien eg er i gang med ! Er HELT hekta! TYRANT heter serien 🙂 Skal i grunnen ikkje gjøre så mye i dag heller, fikse litt på kjøkkenet og sveipe over å rydde litt rundt omkring så tror bare eg sier meg fornøyd 🙂 I morgen er det Åpent Hus på skolen til Dib og det skal bli spennende!!

 

 

KOS DEG OG HA
EN STRÅLENDE DAG

 

 

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂
40 dager helt uten røyk!

0 kommentarer

Siste innlegg