Da er det offisielt…

 

 

Nå har eg labbet, krabbet, gått, ramlet, klatret, badet(?), vasset, gått på trynet, krabbet enda mer og gått mange flotte turer i over 4 mnd, da syns eg det var på tide! I dag klikket eg meg inn og gjorde meg til medlem i Stavanger Turistforening 🙂 Er jo egentlig bare fordeler med det. Tenkte det kunne være greit å bare seile med ei stund først for å se om eg ble hektet på turgåing, og det har eg jo nå blitt – Så hvorfor ikkje? Slettes ikkje dyrt heller, i allefall hvis eg tenker på året som gikk hvor eg var støttemedlem på et treningssenter!! For en voksen med et enkelt medlemskap (Alene uten å ta med seg fam.medlemmer koster det 800,- som ufør 615,- / 1 år) Da har eg f.eks fordeler med at det er rimelige å overnatte på hytter+++ Det koster heller ingenting å bli med på de noe lengre turene, ellers betaler man litt til turleder. Uansett, det største fordelen syns eg er at det er ALLTID en tur man kan gå og ALLTID noen man gå sammen med om man ikkje vil gå alene 🙂

Eg går jo en del turene alene + eg går med storesøs og nå også ei venninne + eg er med på en del av turene som er i regi av Turistforeningen 🙂

Slenger ut 1 bilde fra ca hver tur eg har gått så langt, nå er det bare å fortsette!
Gleder meg til å lage fotobok når årets siste tur er unnagjort 🙂

 

 

 

 

Til helga (Fredag eller lørdag) blir det ny Topptur med storesøs og eg gleder meg! På torsdag er det ny tur fra Bygaugkafeén i regi Turistforeningen 🙂 Dessuten skal søs og eg snart på overnattingstur til ei av turhyttene, det blir sikkert knallkjekt! Evigheter siden eg har vært på hyttetur! Ta deg en tur ut å kjenn hvor godt det er, lengden på turen er det kun du alene som bestemmer, alt er bedre enn ingenting!

 

 

 

GOD TUR

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer
    1. Jeg var medlem tidligere og overnattet mye på dnt -hytter og var på noen toppturer. Gikk “alene”, dvs ikke arrangerte turer. Med søster 😊

    2. Wow kor mange flotte turer du har gått! 🔝 Heldig som har både flatt, skrått og bratt natur rundt deg! 🔷 Her er mest alltid oppover – før det flater ut…..🤭 Du er så flink! 🔷

    3. Så bra!
      Jeg HAR vært medlem av DNT for noen år siden… gått mye og går fortsatt mye i fjellet. Men pga helsa nå så har ikke drømmer blitt til som jeg har tenkt… Tung ryggsekk har blitt byttet ut med lett – og er medlem i Aktiv treningssenter i stedet for 😀
      Men det er fint å være medlem et sted og kjenne på drahjelpen til tider 🙂 Flotte turer blir arrangert! Herlige turbilder du deler 😀 Turglede er bare så godt å kjenne på 😀 Ønsker deg GODE TURER fremover!

    4. Flott samling bilder. Du bør jo bli æredsmedlem om du lager en fotobok med så gode og inspirerende bilder fra turer
      Blir stas med overnattingstur.

Siste innlegg