Da er eg i gang!

 

Siden eg likevel var ute å kjørte litt i dag svingte eg innom hos Edens Hage her i Tananger, fikk med meg jord, kugjødsel og lecakuler! Deilig! Så ja, da måtte eg jo plante litt da! Nederst i drivhuset
har eg plantet miniagurker og Jungelagurker…..

 

 

 

 

….I øverste hylle er det Chili og Koriander 🙂 Krysser fingrene for sist nevnte der, liker veldig godt koriandre, men syns alltid de blir så fort pjusk!? Skal ha meg duk over grønnsakkassen i år så mulig
eg flytter korianderen over dit senere

 

 

 

 

Hadde de store plastboksen opp i her ute, fikk fylt opp med diverse jord, gjødsel og leca – Så ja, nå tar det snart av her på terrassen! Kjøpte jo med meg noen frøposer også – det er jo meldt SOMMER denne uka:
18 gr og full sol til helga! Jadda jadda!

 

 

 

 

Ser ikkje ut for at eg trenger plante bladpersille i år, den fra i fjor vokser villig!

 

 

 

Siden me fikk terrassemalingen i hus har det jo snødd og regnet,
men denne uka er det håp om at alt blir malt! Det skal bli deilig 😀

 

 

 

 

Alt krydderet eg plantet i fjor ser også ut til å bli store og flotte i år – Dufter himmelsk! Har trua på en fruktbar sommer i år – Da blir det masse deilig krydder som skal tørkes og lagres til vinteren – NICE!

 

 

 

Ellers? Tja, eg fikk de 2 siste bøkene av Anja Takacs i hus i dag! De dalte ned i postkassa 🙂 Nå har eg alle bøkene hennes så det er ikkje godt å si hva som kommer på perlebrettene fremover!
Sååå masse gøy og sååå masse fint!

Hodet er ikkje helt på plass etter i går så
det blir nok til at eg sitter her å surrer inn til videre.

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg