Da tar me det EN gang til…

 

Dette er på ingen måte for å drite ut noen (Som eg som regel blir beskyldt for å gjøre), men det er enklere (for meg)
å ta det i plenum enn en og en…Bare siden eg la ut denne og denne oppskriften har eg fått 236 mail…
Ja mail...mellom julegaveshoppinga blir dette ganske kaotisk i min mailboks *Ler litt hjertelig*

 

Alle stilte det samme spørsmålet med forskjellig formulering…

-“Sender du meg den norske oppskriften”
-“Hvor finner eg den norske oppskriften?”
-“Hvorfor legger du ut bare engelske oppskrifter?”
-“Kan du oversette oppskriften til norsk?”
-“Hvorfor kan du ikke bare legger oppskrifter direkte på bloggen?”
-“Begynner å bli lei både deg og oppskriftene dine”

 

La meg skynte meg å si; De aller fleste mailene er jo positivt ladet og det er i grunnen de eg forholder meg til, men selv de fleste av de får heller ikkje noe svar…Da var det det eg stort sett hadde gjort i løpet av en dag. Trodde jo de fleste nå kjente “rutinene” mine? Når en oppskrift er norsk, ja da står det som regel i overskriften, hvis ikkje står det alltid under linken i innlegget. Om det kun er på russisk (som faktisk har skjedd mer enn en gang, så skriver eg det). Skriver eg ingenting, ja så er det i allefall ikkje på norsk, men alltid på engelsk. Å nei, eg kan nok dessverre ikkje oversette den, og nei, du kan heller ikkje spørre om noen i ei strikkegruppe kan gjøre det…da må man sende en mail til designeren først slik at det blir gjort under ordnede forhold – Å ja, t.o.m når oppskrifter
er gratis må man spørre designeren.

En ting eg vet med sikkerhet er at om du tar med deg denne lista så klarer du å komme rimelig langt, ja eg er sikker på at du klarer å ferdigstille et engelsk strikkeprosjekt – Eg lover! Om du nå er den/de som er lei av både meg og oppskriften? Tja…prøv å scroll forbi neste gang 😀

 

 

 

NATTINATTI

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer
    1. Hva feiler det folk? Aldri vanskelig å klikke på en link og komme til oppskriften.
      Og når de begynner å bli lei deg og oppskriftene dine forstår jeg ikke hvorfor de er på bloggen din. Man leser/ følger vel en blogg fordi den er interessant eller gir en glede. Ikke for å sitte og ergre seg.
      Stå på, og godnattklem fra meg

    2. Man er lei deg og oppskriftene dine, men tar seg tid til å skrive mail til deg for å fortelle deg det!?!
      Fascinerende hva folk bruker tiden sin på.

    3. Du, tålmodige sjel! Bær over med oss😂vi er forskjellige…og har forskjellige ressurser! Gleder meg med deg og dine krumspring. Ha ei fin førjulstid!

    4. Det er faktisk noen blogger jeg også er ettertrykkelig lei av, men det løses veldig enkelt ved at jeg ikke leser de🤣 og ikke har jeg orientert bloggeren om det engang 😏

Siste innlegg