Dåne Sokker – Strikkeoppskrift

Designet av Melinda Measor

 

Selvfølgelig er det fargene som gjør dette til Dånesokker, men altså, så enkelt kan du få de største blikkfangene ever! *Lagrer fortere enn svint* Lekkert, virkelig lekkert! Ikkje minst er det enkle sokker å strikke
så her er det bare å sette i gang – NU!

 

 

 

Designet av Melinda Measor

 

Det er forresten sokker du kan strikke til hele slekta! 10 str er tilgjengelig i oppskriften så da er jo Årets julegaver i boks, gjelder bare å få fart på pinnene nå 🙂 Pinne nr 3,25- Eller det som gir deg en strikkefasthet på 27 m/36 row.

 

ELECTRIC SLIDE
Bildene over
10 størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

I dag sløvet eg i grunnen bare frem til eg skulle på SUS, Dib ble med for me skulle på shopping etter på og siden hans bil var på verksted (Litt smårusk måtte fixes for å få den EU Godkjent). Gikk egentlig greit hos Nyrelegen min, nyrene har det ganske greit, litt blod inni mellom – Men ikkje noe som roper “Fare”. Blodtrykket mitt der i mot! O`la la hehe Han vet eg ikkje liker å ta det hos han, det blir alltid høyt! De siste 2-3 årene nå har han sendt meg videre til døgnmåling og resultatet av det kommer alltid tilbake med markøren; “Flott!”. Reglene er at man stoler først på døgnmåling, så på hjemmemåling morgen og kwell og legekontormåling kommer alltid dårligst ut….Skjønner det ikkje, men eg kjenner det med en gang han kommer me apparatet – Da dunker det i vei! Denne gang sendte han meg ikkje videre fordi han tok det med ei klype salt, men bestilte døgnmåling før neste time hos han som er om
ca 1 år 🙂 I mellomtiden skal eg passe på å få det målt hos fastlegen bare for å sjekke,
for hos han pleier det også gå fint – Merkelig!

Anyway, det kjekkeste var jo etterpå, da var det ut på shopping med Dib. Han skal som sagt til Bergen i august
og på Universitetet. Meningen var å shoppe senere, men når Laptop`n hans har konker 1 uke før eksamen starter
DA er det virkelig krise!!

 

 

 

 

Da ble det nye Macbook Pro da vettu + Pc/Skoleveske. Nå er han klar, dette er da det eg kaller studengave!

Den gutten har gullhår i ræva, han har pr nå 2 steder å bo! Han har fått plass i kollektiv rett ved universitetet +
i går fikk han beskjed han hadde fått studenhybel rett nederfor Haukeland, der får han dobbelt så stor rom + det er stue (Fellesrom), han ender nok opp med sistnevnte selv om det blir litt lenger skolevei, men så er det jo veldig kjekt å ha plass til besøk – Som når eg kommer nordover med Kystbussen 🙂

Men nå??
Nå skal eg fikse litt Dumplings!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg