De 2 siste pakkene sender eg til…..

 

 

Da er det over og jula er på hell (I allfall her i huset…)…De 2 siste vinneren av Julekos 2023 er trukket
ut og det er…*Trommevirvel*…..Kommentarene nr…

 

 

 

 

 

 

 

Gratulerer til begge 2 🙂
Send meg adressen deres enten på mail ([email protected]) eller Sms (93899225) så sender eg de så snart eg er på posten 🙂 Om en vinner eller 2 ikke tar kontakt trekkes ny(e) på fredag. TUSEN TAKK til alle dere som bidro til at Årets Julekos ble gøy!
Mange kommentarer = Mye kjekk lesing for meg 🙂

Nå har det begynt å blåse her i vest og skal eg tro værvarselet kan det bli ganske så heftig ut over kwellen og natta! Har vært ute en tur i dag, et par timer i sofaen hos søs, alltid koselig å treffe igjen nieser og nevø – Går jo alt for lenge mellom hver gang! Nå SKAL eg gjøre alvor av å ta en tur til Oslo på besøk! Planen var jo at Amira og eg skulle reise sammen, men hun har det mer travelt enn meg...ja for eg kan jo egentlig reise på dagen! Tenker eg tar en rooolig kwell her på Hobbyrommet, å nei...foreløpig ingen nye sprell så langt,
eg strikker faktisk og er snart over første bøyg!

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer

Siste innlegg