De fineste tøflene! – Strikkeoppskrifter

Designet av Bekah Knits

 

Det finnes et hav av tøfler man kan strikke og hekle, men eg er ganske sikker på det Bekah Knits som har de desidert fineste! De har flere type tøfler til voksne og et aldri så lite eldorado til baby og barn. Åååå ja eg har strikket flere av disse, strikket til baby og ga de bort 🙂 Virkelig gode og lekre design 🙂

 

 

Designet av Bekah Knits

 

Bare ta en titt på disse! Det ser jo ut som skikkelig design tøfler! Jajo, det er det jo for såvidt, men se på de da!! Orginalt er tøflene på bildene over her strikket i DETTE GARNET og du trenger kun 2 hesper. Det viktigste er jo bare å oppretholde strikkefastheten og velg et garn som tåler litt 🙂 Forsterkning i sålen er uansett lurt 🙂

 

FABULOUS FLATS
Bildene over
Dame størrelse 35 til 44

 

 

 

 

Designet av Bekah Knits

 

Eg bare….HALLO! Se så skjønne ♥

 

BABY CLOG-N-SOC BOOTIES
Str 0 – 12 mnd

 

 

 

 

Designet av Bekah Knits

 

Disse har eg strikket en del av. Nei, de er ikkje vanskelige, litt pottel til du “ser” oppskriften – Etter på strikket du et par rimelig kjapt 🙂 Eg strikket alle de eg strikket i Opal Uni på pinnenummer 2 ♥

 

BABY MERRY-JANE BOOTIES
Str 1 – 12 mnd

 

 

 

* * * *

 

Litt vått og ruskete ute, men det er visst nok meldt litt sol inni mellom og det er da eg må benytte muligheten til å ta litt bilder! Ååå ja det må eg si, sommerfuglene eg perlet i går ble FINE ♥ Det må være de fineste til nå så planen er selvfølgelig å perle noen flere 🙂 Fikk også avgårde en liten bestilling på de viktigste fargene da eg sto opp, greit
å gardere seg før det meste stenger i påsken 🙂 Er litt gåen i ryggen og det er ganske vanlig når eg pleier å starte
og plante! Står jo bøyd helt på trynet så det er jo ikkje rart at korsryggen “knekker”!

Men du! Eg var jo hos legen forrige uke vettu og da fikk eg noen vanndrivende medisiner som eg skulle prøve
i max 5 dager, Oh YESSS de funka og eg har fått hendene mine tilbake!! Eg får neeesten på meg gifteringen
og den kom som vidt inn og neden for negler før! Igjen er hendene bleke og ikkje røde og de er MYKE og ikkje stramme! Åååå det var så deilig! + eg kan se at eg faktisk også var hoven i ansiktet tidligere 🙂 Deilig 🙂

Jaja, eg skal ta en rolig runde på badet, ta på comfy klær as always og så skal eg ta å perle litt,
se litt serie, ja en skikkelig slabbedask dag rett og slett 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Lekre tøfler ❤️. Godt du er tilbake til «normalen» på hendene. Bra med litt vanndrivende 😃. Mye flott du perler, du e flinke 😊. Her skal det strikkes!! Ha en god dag ❤️

Siste innlegg