De fleste ulykker skjer i hjemmet….

 

Altså….Nå er det å bake julekaker OGSÅ blitt en risikosport! Det er nesten så eg gir opp, nei nei,
eg tygget ikkje på ei hard nøtt….tygget bare litt på posen….! É D MUUULIG!

Var i gang med bakinga vettu, Snappet litt ergo hadde eg kun eg hånd ledig og skulle åpne en nøttepose…
Som man gjerne gjør når noe skal åpnes bruker man tennene, noe eg så ofte gjør…Først merker eg ikkje noe, men sååå ser eg Snap`n!! Haha der så eg noe hoppe bort over benken….EI TANN! La i samme øyeblikk merke til gjennomtrekken i smilet mitt! Hekkan altså…det første eg tenkte på var at nå kan eg ikkje gå til frisøren i morgen! Kan jo ikkje smile når det er et stort hull i smilet, og sååå tenkte eg: Kanskje eg bare skal ringe tannlegen....
Jepp, litt treg mitt i bakekaoset.

0 problem, fikk time 07:30 i morgen!! Jadda, nei da såEr det da man døgner?? Assistenten eg snakket med kunne ikkje svare på om det kunne “Limes” eller om hele skiten må støpes på nytt…! Det er også grunnen til at eg må komme tidlig for hvis noe kan støpes kan det gjøres på 1 døgn….dvs eg må levere inn tennene...! Da sitter eg
i såfall hjemme, men har funnet ut at om eg kun mangler ei tann skal eg fint klare å gå til frisøren, bare tar på meg julebuksa! Den stjeler all oppmerksomhet uansett 🙂

Hvis det skal stå mellom å “lime” og så føle en utrygghet på at lignene kan skje igjen og et nytt helstøp går eg for sistnevnte. Aner ikkje hvor lenge det er normalt at en protese varer?? Til våren er min oppe 14 år 🙂 Tenk sååå fort årene har gått!?? 2009 fikk eg det! Jaja nå skal eg ikkje ta sorgene på forskudd, eg vet jo det ordner seg, men det var LITT unødvendig nå midt opp i alt annet….Selv om tannlegenbesøk for meg nå hører til sjeldenheten så koster det jaggu greit når eg først må dit, men men.…Tenner må eg ha 😀

For å si det sånn, om du går med en tanke om at du har lyst på en ny markør eller annet dill eg lager,
ja så passer det helt fint for meg nå liksom *ler hjertelig*

Anyway, akkurat ferdig på kjøkkenet: Fikk 240 enkle bunner ut av en dobbelporsjon av de gule bombene fra Det søte Liv, kremen holdt til 99 stk (De er dobble og ferdig), dvs 198 bunner brukt 🙂 Da har eg 42 bunner igjen som eg kan bruke til Sarah Bernard – Så elegant planlagt! Nå er eg klar for en lang dusj og ren Julepysj!

 

 

KOS DEG

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

6 kommentarer

Siste innlegg