De galne har det BEST!

 

Tro det eller ei, men selv om eg ikkje så sååå mye var dette helt nydelig! Var faktisk verre å ta av brillene, men siden søs også hadde rød jakke følge eg henne i sidesynet *ler* Har man gode/varme klær er det faktisk 0 problem! 2 lag med tynn ull + treningstights utenpå, halvtjukke ullsokker, ulltrøye + tynn vattert ulljakke m/hette og tynn dunjakke ytterst – Fryser ikke da! Eneste minus var at eg hadde skallhansker
på så eg fikk låner de tjukke vottene til søs et øyeblikk 🙂

 

 

 

 

Søs (rød jakke) og resten av gjengen er i gang med oppvarmingen før treneren kom litt over kl 10.
Var bare å holde seg i bevegelse før strikkene skulle frem.

 

 

 

Etter treningen blir det alltid en dråpe kaffi. Herremannen ved min siden er den eldste frivillige (82 år) i DNT som har med varm kaffi hver gang, han er også med å trener – Bra jobba!

 

 

 

“Ya HOooooo”

 

 

 

Eventyrlig

 

 

Dette er egentlig en fin utsikt….

 

 

 

Samme sted, samme motiv i begynnelsen av november…!

 

 

 

 

Kjørte i 40 km/t så dette gikk greit selv om det ikke var brøytet noe særlig. Søs kjører stor/tung bil, ganske så problemfritt i grunnen – Uansett lite bil på veien 🙂 Ville ikke for uten turen ut altså, fy søren så herlig! 😀

Vel hjemme satte eg meg ned en liten stund før eg svinset innom en varm dusj, fikk på meg….

 

 

 

 

…KOoooOSEklær 🙂

 

 

 

Laget meg god lunsj: 3 knekkebrød m/kyllingpostei druknet i rødbeter og agurk. En ny crawings er: Chaite m/havremelk 🙂 Resten av kwellen tenker å bare kose meg, nyte den gode samvittigheten, Dib er på vei hjem fra jobb i kaoset ute og skal hente pakke for meg på posten: G A R N !

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Herlig vær å være på tur når man er riktig kledd. Ikke fryse og heller ikke bli for varm. Ser problemet med briller. Husker godt hvordan det var. Naturen blir så vakker og tyst når det kommer snø. Her har vi mer enn vi har hatt sammenlagt de siste 10-25 årene. Helt grei når den blir liggende og vi får vinterføre. Har jo ligget på 15-20 minus over tid nå. Gradene har steget til minus 7 nå, og neste døgn er det varslet 20 cm snø til. Og på toppen av dette skal vi få regn til helgen. Tok ukehandelen i dag så slipper det å bli noe stress med MÅ ha.
      Lag deg en flott kveld
      Klem fra Liv

Siste innlegg