DE SMAKER DRITT!

 

Har absolutt ikkje for vane å spise strikkepinner, men en strømpepinne
og 2 er ofte innom munnen når eg leser oppskrifter underveis.

 

 

 

Å stappe en Knit Pro Symfonie i munnen er som å slikke på “Go`negl” flaska! Fysj! Det er ikkje tull en gang,
andre pinner går helt fint å smatte på *ler* Dessuten funker ikkje Knit Pro Symfonie til å surre opp håret….
så ja, de pinnene står ikkje høyt i kurs her i huset *humrer*

Men fra spør til revolver; Eg syns også at de er alt for glatt, egentlig uavhengig av garn – ganske utrooolig at eg
i det hele tatt har kjøpt så ekstremt mange!!?? På den andre siden er det noen nydelig pinner å se på, derfor tar de seg meget godt ut til pynt! Mye mulig eg plutselig en dag finner ut at det er på tide å “sende de videre”….
Gir i så fall beskjed ♥

 

 

 

 

Var i grunnen ikkje sååå mye å ordne i dette flotte opphenget her, men litt sortering måtte til. Hadde en god del nye rundpinner som fortsatt lå i posene sine, de pakket eg opp og ryddet på plass. Dessuten hadde det samlet seg en god del “smårot” opp i her siden eg gikk jo forbi dette hver gang eg skulle på Garnrommet. Dette systemet her var som sagt en gave fra Janne som sydde det til meg, tenkt du; Det er nå 14 år, og akkurat like fint 😀

 

Men nå? Vel det er kwell og eg har fått litt Taco i magen. Muligens eg setter meg inn på Hobbyrommet igjen for
å se om eg kan finne en løsning på resten av “Rotet” som eg ikkje aner hva eg skal gjøre med! Var så dum at eg kikket litt opp i de 2 “kistene” eg har stående igjen inne på Garnrommet….Åååå den dårlige samvittigheten bare veltet rundt i magen min…sukk…Tok med meg ETT prosjekt som fikk en fin plass på Hobbyrommet ♥
Eg drømmer om den dagen det er ferdig…sukk…*optimist*

 

 

KOS DEG
Sove godt!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 😀
Vibbedille på Instagram

9 kommentarer
    1. Haha, enig med deg. Har ofte en strikkepinne i munnen selv, og knit pro sine smaker fælt🤣men ellers så synes jeg de er en drøm å strikke med. Jeg elsker dem fordi de er såpass glatte. Jeg strikker litt fast, og får god strikkefasthet med de, samtidig som jeg ikke får vondt i fingrene slik jeg får med metallpinner og karbonz😊😊kos deg videre med det fantastiske hobbyrommet🥰

      1. En annen ting med Knit Pro er at de er harde, de gir ikkje etter en millimeter en gang, det reagerer eg også på når eg tenker meg om 🙂

    2. Må le, har aldri smakt på knit pro pinnene, har bare rundpinner og de trenger en jo ikke en “tredje hånd” til. Skal du selge så gi et hint.

    3. Strikkepinnene er ofte innom munnen ja. Lett for når man skal tenke litt.
      Men i motsetning til deg er eg veldig glad i de pinnene. Smaken av de er vi derimot veldig enig om 🙂

    4. Jeg digger de korte strømpepinnene, 15 cm. Kjøper gjerne str 3 og 3.5 av deg.

      Håper ellers det står bra til med dere. Klem fra Margot

Siste innlegg