Deilige striper og riller! -Strikkeoppskrifter

Designet av Ainur Berkimbayeva

 

Jajaja eg er allerede solgt og betatt! Altså…Striper, kontraster OG riller!? Yes! Dette er som snop og sukkertøy overdose! Her er det bare å meske seg fra topp til tå i de deiligste farger, eg syns jo svarte/hvite striper med knall farger i detaljer er fullstendig perfekt, og ikkje minst et blinkskudd! Gøyalt tilbehør til høst og vinter – Flotte gaver! Julegaver? Ja hvis du strikker mye julegaver vil eg tro du allerede er i gang så rak med deg desse go`bitene her!

 

 

 

Designet av Ainur Berkimbayeva

 

Alle delene på bildet over får du samlet i en og samme oppskrift, mye snadder i en oppskrift her altså! Alt er strikket i en blanding av merino/cashmere, retter sagt dette garnet. Anyway, her kan du bruke garn som er ca 100m/50gr. For oppgitt størrelser bør du ha en strikkefasthet på 20m/40row. Velg et garn som du/mottaker liker, ikkje sååå gøy å få f.eks ei lue som man klør seg ihjel av i pannen 🙂

 

CAROUSEL COLLECTION
Bildene over
Fra str Baby til XL-Voksen
Engelsk oppskrift

Trenger du hjelp til oversettelse finner du det HER!

 

 

 

 

 

 

Ble en sløv dag i går, alt fordi eg ikkje fikk søvnen min…ZzzZzzZ kan virkelig blir et problem…Det hele endte med at eg var nødt for å sove på dagen, ønsket var jo å komme seg ut på tur, men eg var så trøtt at eg våget ikkje kjøre bil…og da er jo hele dagen “kjørt” kan du si…Amira kom på kvelden og det var veldig kos og etter det var det bare å finne seng – Og i natt har en fått over 7 t med noe bedre søvn!

Om eg har knekt koden på det nye strikkeprosjektet vites ikkje, men nå bare kjører eg flatt å ser hva som skjer. Skjønner fortsatt ikkje hvordan dette skal bli, men regner med at det ligger en åpenbaring “der fremme”. Tror ikkje det blir tur i dag heller, Amira og eg skal gjøre et nytt forsøk (hehe) på å komme oss til sydamen med bunaden – Den må nemligen allerede sys inn en del cm! Jadda, men det går så fint atte 🙂 Den var faktisk allerede for stor da me hentet den – Må jo bare le litt av det, men sånn kan det jo gå 🙂

 

 

 

HA EN FLOTT MANDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg