Den BESTE Halsen er Gratis!

Designet av Bohoknits

 

Det viktigste, eller egentlig ofte det beste, vinterplagget er en god hals! Ikkje alle de flotte og fancy halsene er gode, og veldig ofte er de enkleste de beste 🙂 En hals skal være myk og den skal ligge inn til halsen uten at du skal føle deg kvelt. En hals som står rett opp eller som ligger å slenger i halsgropa….Tja, eg ser ikkje helt hvilken funksjon den skulle ha? Smykke? Anyway, eg har funnet noen av mine favoritter og de er som du ser i tillegg gratis. Bedre enn det kan det neppe bli? Nå har du 4 gratis Julegaver servert på et sølvfat en søndags kwell 🙂

 

SOCKHEAD COWL
Str Voksen

 

 

 

 

Designet av Nicola Susen

 

Nicola Susen er en av mine STORE favoritter! Tror ikkje halsen hennes er blant de varmeste, det er heller ikkje alltid en hals trenger å være varm, men lekker, ja det syns eg den er 🙂

 

DON`t TOUCH YOUR FACE
En størresle
Gratis

 

 

 

 

Designet av Purl Soho

 

Så har du den andre enden av skalaen; En tjukk hals! Det er dager hvor også det er det beste – Godt og varmt! Deilig på pinne nr 10, det kan fort bli mange kjappe gaver 🙂

 

COZY CABLE COWL
En størrelse
Gratis

 

 

 

 

Designet av  Lankakomero / Foto og strikket av: Vibbedille

 

Ja dette er min hals og det er eg som har strikket den til Dib. Det ble også hans favoritt for en del år siden. Vil si at dette er en onesize og passer alle, ja eg har brukt den flere ganger 🙂 Deilig deilig og veldig enkel hals 🙂

 

AMBITUS NECKWARMER
En størrelse
Gratis

 

 

 

* * * *

 

 

Man blir ganske sliten av å kjøre bil, eller sitte på. I nesten 4 timer har Dib og eg vært ut å kjørt, hit, dit og over alt. Masse på motorveien (E39) og det gikk bedre og bedre (for meg) for hver gang med kjørte på. Han kjører sååå stødig og eg føler meg veldig trygg. Kjekt å være på tur med han, me spiller fin (kul?) musikk, skravler og koser oss 🙂 Det blir ei spennende uke! På vei hjem plukket me med oss mor mi så nå er hun her. Eg har laget salat og skal hive noen frossen pizza i ovnen. Søndag blir alltid sånn; En blandig av rester og det me måtte ha i fryseren som frister. Straks mat, og sååå bli det strikkings og skravling resten av kwellen 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg