Den Vanskelige Ferdigstillingen…

Reklame | Dale Garn - House Of Yarn

 

Ååå eg vet ikkje hva som skjer, men stort sett alltid når eg nærmer meg slutten på et prosjekt så går det tregere OG Treeegere…..! Akkurat som med dette ermet her, eg BURDE ha vært ferdig for….TO UKER siden minst, men det blir stadig utsatt. Jaja har jo bare Bla Bla igjen så DET går fint. Vel, i går hadde eg forstadiet på panikk og bestemte bare at I DAG måtte eg få strikket så pass at eg føler eg har kontroll. Det har eg faktisk klart! *Stolt*

 

 

 

Nå for ca 1 time siden satte eg ermmaskene over på strømpepinner og det gjenstår kun ca 6 cm vrangbord. Det bør jo gå kjapt siden eg kun har noen og 30 m 🙂 Planen er å trekke tråden gjennom siste maske før eg legge meg i kwell 🙂 Men hva er egentlig greia med at det er så vanskelig å ferdigstille? Ikkje bare med dette prosjektet eg føler på det, har jo flere prosjekt som ligger å venter på innspurten…*Sukk*

Startet på denne deilige Macey Rillegenseren 4.september, så sånn helt egentlig burde den ha vært ferdig for lenge siden! Har strikket en lignende genser på halvparten av tiden! Jaja, som du gjerne vet så har eg jo ryddet masse den siste måneden 🙂 Når vrangborden er ferdig har eg kun en kjapp halskant igjen + eg må jo sy hele greia skikkelig sammen + eg må få gang på selve halstuben! Hmm satser på at eg rekker det før lørdag!
Har jo planer om å skylle ut av den også….

 

 

I dag har eg eksprimentert!! Men, ikkje bare helt sånn uten videre neida, det var da eg leste KJERRINGTANKER at eg fikk blod på tann! Nå i det siste har eg virkelig savnet de gode dressingene me brukte da eg bodde i Sveits. Det var liksom kun Olje og Hvitvinseddik eller rødvinseddik, alt etter som. Litt salt og sitron og rist! Har også fundert på andre typer oljer for det er SÅÅÅ mye snadder man kan lage selv, med heelt enkle “midler” hehe Brit som skriver “Kjerringtanker” har laget KorrianderOlje og DET kan en tenkte meg er snadder! Korriander er  noe me alltid har i fryseren, men fillen om eg fant i dag!! Siden Ali var i garasjen på det tidspunktet gadd eg ikkje vente med å få hjelp til å finne det, så da plukket eg bare inn en god neve med Bladpersille fra terrassen, la det i den der blender greia, sprutet oppi olivenolje, bitte litt Limesaft og 2 fedd hviløk. Oh YES! Det der blir digg, men eg skal få Ali til å finne Korrianderen for eg må ha en med det også 🙂

Men nå må eg stikke! Dib skal på trening!

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

2 kommentarer
      1. Jaaaa, men eg MÅÅÅ ha den ferdig ti lørdag…Har ikkje noe annet å ha på meg ser du…*ler* Rart når man har bestemt seg for noe da MÅ det bare skje! Å være i overgangsalderen kan kanskje sammenlignes med en rebelsk tenåring i puperteten! haha

Siste innlegg