Denne blir herlig til høsten!

Desigent av Design Segerbrand

 

Eneste som egentlig frister om dagen er jo å strikke herlige ullplagg til høsten og vinteren. Allerede har eg begynt
å smyge på meg ullsokker midt på dagen…det er liksom sommer...eller det skal nå forestille sommer da. Selv om min hverdag ikkje er så avhengig av været for at eg skal kose meg så savner eg selvfølgelig dager hvor eg kan rulle i sanden ute på ei jærstrand. Det er lenge siden gitt! Jærstrendene nå om dagen
egner seg vel bare til drageflyving og surfing…

 

 

 

 

Designet av Design Segerbrand

 

Men altså! En ullete sak som denne her, ja det kunne eg tenkt meg! Helt enkel, men den blonden der gjør seg jo veldig godt på en hverdagstunika 🙂 Så fiiin! Velg deg et ullgarn du trives i, garnet den er strikket i er ca 130 m pr 50 gr så det skulle vel gi deg noen muligheter. Strikkefastheten er 21 m/ 27 row så det er absolutt en relativt kjapp og overkommelig tunika dette her. Hvilken farge blir din?

 

LACE RUTE
Bildene over
Str XS til 4XL

 

 

 

* * * *

 

 

 

En ting eg lurer på er: Kan man virkelig stole på slike søvnapp`r på ei smartklokke? I så fall har eg nok en del mer vondt f.eks i magen enn det eg tror…!? I natt har eg f.eks kun 1% dypsøvn!?!?! For mye Remsøvn og Lett søvn…Det indikerer jo urolig søvn..? Hmm vel å merke blir det varmt på soverommet med en gang Ali legger seg fordi han lukker vinduet og “Forseiler” hele soverommet – Dvs våkner eg drivvåt av svette…Nå er det rett før eg sleper madrassen inn på Hobbyrommet å sover der…Da eg hadde corona gjorde eg det, og sov virkelig godt! Tja...

Anyway! Dårlig form eller ei, ut må eg i dag for eg skal kjøre mor mi til legen og det er midt i Stavanger sentrum…Det er i grunnen noe styr hehe Setter mor mi av i nærheten av legen, kjører å parkerer i P-hus før eg småsprinter tilbake hvor eg lempet av mor mi…Ikkje sant! Kjenner eg gleder meg til eg kommer hjem igjen, da blir det garantert et par 3 timer på øyet, må prøve å balansere ut den søvnkvaliteten. Har også sendt en timebestilling hos legen,
ja for den magen min utvikler seg ikkje i riktig retning…sukk…Ååå alt eg vil er å ha en rolig hverdag..

 

 

LAG DEG EN FIN DAG!
Kos deg inni mellom

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Jeg tror de er ganske treffsikre, så jeg ville definitivt tatt det med legen.
      Aner ikke hva som er normalen, men jeg pleier å ligge på rundt 20 i % dyp søvn
      God bedring

Siste innlegg