Denne er helt perfekt!

Designet av Julie Knits in Paris

 

OJ! Denne formelig ropte på! Sett noe så gøy før?? Dette er et ganske typisk meg-prosjekt! Den er oppført som sweater, men eg syns den ser mer ut som en tunika? Om mulig hadde eg strikket den enda litt lengre, da snakker me! Den er strikket top/down så det går nok sikkert helt fin. En skikkelig GLAD sak dette her
og eg er nesegrust forelsket…IGJEN!

 

 

 

Designet av Julie Knits in Paris

 

Ikkje sant….! *Sukk*

 

 

 

Designet av Julie Knits in Paris

 

Ååå en detaljrik raglanøking ♥ Elsker det lille extra som man eeegentlig ikkje trenger å gjøre, men gjør det likevel! Ikkje sant! Selv om eg elsker fargekomboen til Julie, ser eg for meg den i andre farger også; Akkurat like flott!

 

WOOLLIPOP
Bildet over
Str fra 71 cm til 158 cm i overvidde

 

Ja, det er en engelsk strikkeoppskrift, men det betyr ikkje at den er umulig å strikke. Det går nesten ikkje en dag uten at eg får fortvilte (Sinna?) meldinger om hvorfor en oppskrift ikkje finnes på norsk…? Tja, nå er jo ikkje norsk et internasjonalt språk sist eg sjekket og eg trooor ikkje å oversette en oppskrift til norsk er det første en utelandsk designer tenker på. MEN! Er man der i mot veldig flink i engelsk f.eks kan man jo tilby en designer å oversetter den slik at den norske versjonen blir lagt til orginaloppskriften. Om du oversetter en oppskrift til eget bruk er det slettes ikkje ok å bare legge ut oppskriften for fritt å kunne forsyne seg. Oppskriften/designet er like fult designeren sitt. Trenger du der i mot litt hjelp for å strikke etter en engelsk oppskrift så kan DETTE være greit å ta med seg 🙂

 

 

* * * *

 

 

Jammen forsvant den lille vinteren me hadde natt til i går veldig kjapt! Her plasker det ned og alt er selvfølgelig kliss vått! 6+ grader og kuling fra sør—> Da pisker det skikkelig på vinduene her. Kan jo minne om at hele terrassen er et sørgelig syns for tiden…Hvem gleder seg til vår og sol??

Hmm troor kanskje eg skal starte dagen med en varm dusj etterfølgt av ei skål med havregrøt, tja det hørtes ikkje helt feil ut 😀 Planen er at Ali skal lage pizza i dag og eg har bestilt den med extra tynn bunn. Tror eg skal lage ei skål med salat on the side. Tja, kanskje lørdagen ikkje blir så dum tross alt? Ellers er planen å prøve å slappe av inne på Hobbyrommet, er ganske sliten, men så har eg jammen kjørt meg selv litt for mye denne uken…Vel vel…

 

 

HA EN FIN LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg