DET BESTE STRIKKETØYET?? – DET NYESTE!!

Reklame: Linde Garn/ House Of Yarn

 

Ja, det MÅTTE bare skje! SELVFØLGELIG, ka du tror? Det er søren ikkje bare Dib som skal få en PERFEKT GENSER, eg må jo også ha en 🙂 Men, som vanlig så springer kreativiteten av gårde med meg og eg higer nok en gang etter bildet av den “sprekeste” genseren som popper opp i hodet 🙂 Må bare elske det 🙂

 

Her om dagen så rota eg litt rundt i hyllene på Garnrommet (Må snart rydde…igjen!) og da endte eg opp med å dra med meg alle nøstene eg hadde av Alpakka Ull fra Linde garn (Det som de har på Nille vettu). Ahaa for et fantastisk deilig garn og FOR Noen farger da!! Da er det bare å finne frem masse fargerblyanter i samme fargene som nøstene så setter du i gang, rett og slett. Sleng deg på sofaen med tegneblokka 🙂 

 

 


Vel
, noe sånt vil eg ha! Intet mindre liksom og absolutt ingen “rene” striper som eg vanligvis pleier å produsere, nei da nå skal alt strikkes på måfa! Skjønner?? NADA system med andre ord, det eneste eg har kontroll på det er selve genseren! Det er jo selvfølgelig min siste “Flamme” som er SKORSTEINSGENSEREN til Strikkelisa! Elsker fasongen på den og den ser så god ut! Akkurat som på Dib sin så har eg strikket halsen betydelig kortere (ca 16 cm) og eg startet opp med den minste størrelsen og tar sikte sånn ca på den største med tanke på raglanøkingene. Eg har samme strikkefasthet som oppskrifta
som er 17m/10 så her er det stålkontroll 🙂

 

 


Tja
, da endte eg altså opp med NOK et prosjekt med flere nøster i et evig surrasumarum! Kjempegøy! Strikk den fargen du vil, så mangen masker du vil, ja rett og slette akkurat slik du føler for, intet mindre! Å ja, eg er ved GODT mot og satser på at denne ikkje havner i den Nevrotiske Strikkekurven!!

 

 

 

 

NÅ BLIR DET KOS!

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg