NEVROTISK STRIKKEKURV MED ISSUES

 

Vel vel…alvorets time…Fikk det bare for meg her i dag at NÅ må eg sjekke hva eg i alle dager holder på med…egentlig… *ler meg skvett ihjel!* Du vet jo at eg driver på med sånn TurnusStrikke-ordning og det er ikkje alltid bare bare…men jo da, for alle del – Eg anbefaler systemet så sant du ikkje lar det fyke ut av kontroll som det har en tendens til her hos meg!

 

Me er vel alle skjønt enige i at det er alltid kjekkest å starte på et prosjekt?? Mangen ganger tror eg at eg lider av ferdigstillingsvegring! Ja noe må det være?? Men men, pleier å trøste meg at så lengen ingenting har en Deadline så er det bare å dure i vei *leter etter unnskyldning*

 

Anyway, nå er i grunnen denne TurnusKurven full og begynner så vidt å terpe på samvittigheten
og DA må eg definitivt ta action! YES! Godt mot vettu…ehee

 

 

 

Tja, da er det vel bare å starte da? Det som ligger opp i denne kurven er ting eg har startet på i løpet av det siste 1,5 året og MANGEN prosjekt er også strikket ferdig så de ligger jo ikkje her.

 

Skal me se hva som ligger opp i her

Har jo i lange tider sagt at eg bør, må og VIL strikke sokker…Vel, her er det EN sokk, eller politisk riktig: EN påbegynt sokk! Joda sokkene er skikkelig lekre, men bare pga de nydelige pinnene og det sykt lekre garnet burde absolutt disse blitt ferdig i går!! *Drømmesokker*

 

Drømmesokkene mine kan du laste ned GRATIS HER ENJOY!

 

 


Du kjenner jo meg nå litt etter hvert så du vet at eg virkelig ELSKER å strikke gensere, jakker og kjoler Top/Down, men hvis eg virkelig skal lete etter en eneste negativ ting med dette, vettu hva det er?? Jooo, som regel er man ferdig med alt det kjekke etter ca 20 cm…Resten er jo bare glattstrikke og 1 farge…*Kjeeeedelig* Ikkje sant?

 

Nå du starter nede på denne type genser så får du alt det kjekke til slutt haha Off nei, denne genseren blir skikkelig lekker så eg MÅ ta meg selv i nakken!


Genseren over er Isabell Kraemer sin og oppskriften kan du kjøpe
HER

 

 

DENNE GENSEREN som skulle være en Julegave….*Lost in Space*

 

 


Mulig du kjenner min AddictionStill Light Tunic…..?

 

 


Samme greia som ved det 4.bilde….Når alt det kjekke er over så….
Er forresten Lotus Genseren til Marion L Rindsem

 

 

Se bildet nr 6….

 

Dette er MIN! Ja ikkje mønsteret da, men selve jakka, alt etter hodet og slik eg vil ha den. Har kun 2, eller 1,5 lomme igjen og klppe den opp foran…Du hukser eg nevnte FerdigstillingsVegring…? Hmmm Ja ikkje sant??

 

Se bilde 6 og 8….*Rister på hodet*

 

 


Nei, ikkje nok en Still Light, men et DETTE FANTASTISKE SKJERFET!!! Omg!! Trenger det NÅ!

 

 

 

Dette er det siste prosjektet i denne “Syndens Runde”….Walk of shame…Haha....Og du lurer fortsatt på hvorfor bloggen heter “Tante er Fortsatt Gal”?? Kan ikkje skjønne…

Anyway, siste bildet kommer til å bli en morsom og helt fantastisk jakke hvis når den blir ferdig, eg lover! Fritt etter bildet som poppet opp i hodet mitt da eg lot kreativiteten ta helt av og JA den blir kanondigge di digg! Elsk på både GARN (ikkje minst!) og designet mitt!

 

Tror eg kommer til å le meg ihjel hvis når den en dag er ferdig 🙂

 

Så ja, hva er dine synder? Det er tilgivelse å få i GarnHeaven! EG lover 🙂 Men…ALLTID et men, vettu hva det aller viiktigste er? HA! Det er at me KOSER oss! Om det betyr en aldri så liten opphoping av prosjekter så får det bare være for eg strikker kun (for det meste) på det som er gøy, kjekt, inspirerende, kreativt og det som gir meg GLEDE. Uansett, eg har bevist gang på gang at eg kan får et prosjekt ferdig i løpet av relativt kort tid om det er noe som er extra viktig for meg 🙂 Siste resultat kan du jo ta en titt på HER!
Så ja eg KAN ferdigstille MoHaaa

 

Vettu ka eg skal nå?? haha EG skal kose meg med det nyeste prosjektet mitt! Hadde litt sneakpeek på Snapchat i går så kanskje du fikk det med deg? Mmmm
Mulig det også popper opp her på bloggen i løpet av kwellen 🙂

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FARGERIK KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei MEGET FORNØYD Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Godt det ikke bare er meg..du er verre..😁 Flere prosjekter liggende i den kurven.

      Det ene prosjektet mitt var en diiiiger genser i fint, vrient mønster, sånn man stadig måtte telle på…zzzzzz. Lå lenge..så rev jeg ut pinnen og slengte strikketøyet i restavfallet. Ferdig med den, for en lettelse!

      Så har jeg en babykjole. Den ble ikke ferdig til den jenta den var beregnet på. Hun er snart skoleelev. 🙄. Men der er det en liten søster nå, så jeg fant frem strikkestyret og funderer på om jeg gidder. Jeg tror jeg gjør, for den er fin, folder og gode greier. Kryss fingrene!
      Så er det en barnegenser, og en til..og enda en som jeg holder på med og straks er ferdig med. De to andre har ligget leeeeenge..

      1. Høres helt herlig ut 🙂 Det mest tilfredsstillende (bortsett fra å ferdigstille) er å trekke ut pinnen og kvitte seg med noe 🙂

Siste innlegg