Det beste systemet…?

 

Hvis du er litt bevandret i Scrappeverden ser du jo med et halv øye at eg absolutt har vært i Tilda Boblen ei stund *ler* Eg dro fram pakke på pakke med helt nye flotte ark! Har nok i grunnen alltid vært der at eg kjøpte som regel en av hver, eller bare én pakke til….i tilfeller! Noen ganger har eg også problemer med å bruke ting eg liker veldig godt, ja det må liksom spares på en en stund…Vel...Ja, det var ganske mye når eg nå dro frem alt eg har
“spart”*Humrer*

 

 

 

 

Tilda Serien var (er?) veldig delikat og fin, og ja eg kjøpte stoffer også for eg skulle jo SY må du vite. Ble t.o.m symaskin på meg…ja ha ja…DET funket aldri, så eg sydde sammen Tildafigurene for hånd…
Jepp, standhaftig serru! *ler*

 

 

 

 

Har både flere blokker og ringpermer (hvor ett og ett ark ligger i plaslommer….ikkje sant...!) med delikate ark…
Nå tenker eg at det er på tide med et GODT system! Får kalle veggen for KlenodiumsVeggen! *hikster av latter* Men men eg har trua, hvis eg nå klarer å oppbevare alle disse arkene på en delikat og god måte hvor eg faktisk SER hva eg har vil eg tro det blir enklere å bruke når det trengs 🙂 Som vanlig; Optimist!

 

 

 

 

Har kjøpt Dette Stativet som eg skal ha på veggen, men allerede har eg bestemt at eg trenget ett til….I allefall hvis eg skal unngå å proppe hver enkel “mappe” smekkfull, da er noe av vitser borte syns eg? Blir jo ikkje like enkelt å ha oversikten….Så da har arkitekten i meg tegnet noen streker og målt.

 

 

 

…Tja, ca SÅNN ⇑ Tror eg det går fint å plassere de! Da har eg 10 “mapper” å sortere alle arkene fordelt på 🙂 Jaja, eg tror det blir bra!

 

 

 

 

Ellers var det ganske mye annet i den kofferten og nå er det meste testet, og det funker! Finnes det et system eller en god lagringsmuliget av slike “Stanse”trykkere? Ja annet enn å bare samle de i en boks? Ikkje for at det er en dum idé for eg elsker Smart Store Boksene på Europris ♥ Har også bestemt at eg bare selger den store Tutto kofferten som eg har oppbevart alt scappeutryret i 🙂 Har gitt beskjed på Snapchat at det er bare å ta kontakt om du er interessert, har også laget en Annonse på Finn.

Selv om det akkurat nå ser ut som det koker på Hobbyrommet har eg gjort ganske mye, sortering TAR TID, men akk så herlig det er med orden 🙂 Skal ta meg en liten økt til før eg tar kwellen, skal bare sette på litt kaffi så skal eg surre der inne mens den blir ferdig. Når alt av hyller er på plass vil det bli enklere
å “få bort” det som er ferdig ryddet 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg