Det ble en smell da…

 

Da var NorgesCup over for denne gang, i allefall for Dib. Han skulle delta i 3 grener: Pointfighting, Lettkontakt
og Kicklight. Først ut var Lettkontakt hvor han klarte å vinne Sølv, men han fikk hjernerystelse i kampen og fikk ikkje fortsette videre til de andre grenene. Han gikk en bra kamp og det var ingen knockout, ganske utrolig at han
i det hele tatt fullførte kampen. Et stabeist!! Han har inntatt horisontalen på hotellrommet og slapper av. Har snakket med han og det går mye bedre. Legen sjekket han igjen et par timer etter kampen og ting så bedre ut,
der med fikk han lov å returnere til hotellet.

Så ja, det ble en brå start på ei ny kampsport, men når Norges Beste i Kickboxing samles
må man ta høyde for det meste 🙂 Det kommer flere konkurranser og en…

 

 

 

 

…Sølvmedalje er absolutte verdt å plukke med seg når man stiller som debutant! Er stolt av han eg, men eg skulle jo ønske eg kunne vært i Bergen i dag. Neste gang blir eg med 😀 

 

 

 

 

Eg har sittet hele dagen å montert, oppdatert Kickboxingsiden mange ganger for å følge litt med. Er jo spent på en dag som dette, men nå kan eg gå inn igjen på Hobbyrommet å bare fortsette med litt lavere skuldre.

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

5 kommentarer
    1. Gratulerer så mye til tøffingen, for en bragd! Gratulerer til mor også, det er nervepirrende og sitte hjelpeløs hjemme når det skjer noe med barna 💖

      1. Takk skal du ha 😀 Ja kjente det litt i magen ja. Eg kunne se på nettsiden at han vant sølv før han hadde fortalte det selv. Derfor sendte eg han en Snap: “Gratulerer med Sølv” – Fikk til svar: “Fikk hjernerystelse, men gikk en bra kamp!” Hjerte mitt stoppet jo, egentlig mest av selve svaret, eller måten også, måtte bare le for det er litt typisk han. Synd at han misset resten av Cup`n, men men, er glad for at det ikkje er verre enn det er. Nå på kwellen føler han seg bedre med moderat hodepine.

        1. Skjønner godt at du kjente det i magen, det er verre når man ikke er der selv 💖Enda godt det gikk bra , litt typisk gutter og ta så lett på det😅

Siste innlegg