Det er alltid behov for….

Designet av Knitwork by Ina

 

…TØFLER, så klart! Med eller uten såle er helt opp til deg, men om du dropper sålen sprut noe antiskli under
i allefall. Ull skal eg love deg kan bli riktig så glatt på de rette gulvene. I følge designeren er disse superenkle, de strikkes i et stykke, toves i maskinen og så er det bare å brett/forme og ikkje minst pynte etter smak og behag.
Dvs du klarer fint å strikke noen par i uka. Tja, kanskje strikke opp en bønsj slik at alt er klart til vintereferien
og påske–> Jepp, det er neste som nå står for dør vettu.

 

 

 

Designet av Knitwork by Ina

 

Dette tar seg bedre ut i gangen enn en haug med joggiser og vintersko hehe Sett så lekkert og fargerikt før!? Ååå helt herlig! En annen ting er jo at du nå virkelig får en gøyal måte å bruke opp en del av garnrestene på 🙂

 

ONE STEP FELT BOOTS
Bildene over
Str 20 til 45

 

 

 

 

Designet av Knitwork by Ina

 

Disse er noen år gamle, men fortsatt akkurat like flotte! Eg har hatt de her på bloggen før og eg syns de ser skikkelig digge ut! Den der myke og herlige vrangborda der! Ser jo nesten ut som snop!♥

 

FELT BOOTS
Fra str små barn til voksen

 

 

* * * *

 

 

 

Du? Kan du fortelle meg HVA i huleste er det som skjer her?? Det er jo det rareste! Er mange år siden eg har brent lyst som dette, har holdt meg til telys og kubbelys, men i høst kjøpte eg slike single lys (Ja, kjøpte ett og ett) fordi eg skulle lage noe eg trengte de til. Blir jo ikkje noe rimelig(billig?) om man kjøpe ett og ett, men man skulle vel trooo at det muligens var litt kvalitet over de da…? Vel…nok et bevis på at fordi om det koster mer betyr det slettes ikkje at det er bedre av den grunn, heller stikk motsatt vil eg si! Disse lysa kan brukes som stjerneskudd f.eks….Ja…det ble “skutt” ut små kuler med stearin bortover duken…Det er bare til å knipse de bort for de smeltet ikkje ned i duken, som sagt: Noe av det rareste eg har sett.

 

 

 

 

Ja og sånn ⇑ ser det ut når det er nedbrent, eller er det egentlig nedbrent? “Spydene” ble jo høyere og høyere *ler* På duken ligger det altså en haug med “smuler” hehe

Vel vel, eg skulle mer enn gjerne sittet her å fundert over disse merkelig lysa, men eg må nesten komme meg på beina siden eg har en tannlegetime. Må komme meg ut av pysjen blant annet, men me får ta det senere 🙂

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg