Det er bare å GLEDE seg!

Designet av Stephen West

 

Stephen West er en brilliant designer og absolutt i en klasse for seg selv og eg er i likhet  med mange andre en stor FAN ♥ Sier bare det, hvis om atte Jr bestemmer seg for å delta i Open Dutch/Amsterdam  i januar og HVIS eg får til å bli med, ja så vet du hvor du finner meg! Akkurat HER tenker eg det blir fint å tilbringe den helga! 🙂

 

 

Designet av Stephen West

 

Elsker dette sjalet! Ja eg er veldig glad i sjal generelt selv om det begynner å bli en stund siden eg oppdaterte beholdningen min! Sjerpings der gitt! Dette sjalet sklir rett inn i rekka over hva eg kunne ønske meg, for å få akkurat dette må eg vente ei lita stund! Både dette sjalet og det under her er en del av Westknits YAL 2019 som det nå dessverre er for sent å bli med på, MEN, oppskrift på dette sjalet vil komme som singeloppskrift
i Januar 2020. Gleder meg!

 

MOSAIC MUSINGS
Bildene over
One Size

 

 

 

Designet av Stephen West

 

Dette sjalet er altså også en del av WestKnits YAL2019, men kommer som singeloppskrift allerede i desember 🙂 Bare å smøre seg med litt tålmodighet 🙂 Garantert at både du og eg har mer enn nok
å henge fingrene i frem til da.

 

CHOPPY WAVES
One Size, men justerbart

 

 

 

* * * *

 

Sånn ellers her i stua i dag er vel i grunnen dette det mest spennende som skjer:

 



Chocolate Tomatene mine spirer som bare gjøken!! For ca 3 uker siden plantet eg dette. Da hadde me vært på gartneriet å handlet grønnsaker og eg kjøpte en kurv med bitte små Chocolate tomater, de er brune og veldig gode. Eg skar ei tomat i tynne skiver og la 5 skiver opp på jorda i denne potta. Som du ser så har hele 4 skiver spiret som bare det! Dette kan bli veldig mange planter og forhåpentligvis masse tomater! haha Men hallo! Eg kan jo ikkje skille og dele opp alle disse så eg lurer på hvor mange eg kan ha i hver potte? Eller MÅ de plantes en og en? Hadde vært gøy om eg fikk til noen tomater før sesongen er over og høsten ramler i hodet på oss 🙂

 

 


Ellers så blomstrer det godt i alle krukker og kasser 🙂

 


Liker veldig godt disse “svarte” her

 

I dag våknet eg 05:30!!! Det var sååå varmt, eller eg var varm! Smalt opp vinduet på vid gap og da eg kjente at søvnen tok meg igjen kom Milo hoppende inn vinduet! Mjauet som en gal og var tydelig sulten! Fikk han hun på gangen og eg tror eg sovnet litt før det var kvalmen som klarte å få meg ut av senga! Det viser bare at Ingefær hjelper for eg gikk tom for Shot på lørdag og SELVFØLGELIG kjøpte eg verken appelsiner eller ingefær på fredag fordi eg trodde eg hadde nok til i dag! Hilste på elgen før eg la meg i går og heldigvis klarte å finne en Afipran (kvalmedempende) i en dosett nå for litt siden og tror eg har klart å dempet det sånn passe, men har eg ikkje tatt Afipran siden januar i fjor så det var et aldri så lite nederlag! Jepp, noen må ned på butikken i dag
og eg tror ikkje det blir meg!

Jammen er eg glad for at eg “tok av” litt her i går! Eg overså galant et kjøkken i kaos og brukte energien min på terrassen og på Dib sitt rom! Du kan si hva du vil, en 17 åring kan ikkje rydde haha Joda, de rydder og det seeer bra ut, men om man begynner å flytte skikkelig på ting/møbler kommer syndene frem. Eg raidet det skikkelig med såpe og vann og nå er alt av elektronikk f.eks støvfritt og eg kan slappe av. GARANTERT at eg har avverget potensielle brannfarer haha Terrassen, eller blomstene fikk vanvittige mengde med vann, Ali har tatt høyde for at naturen selv har fikset det pga mye regn, men No No funker ikkje alltid sånn! Alle kassene og de store krukkene var knusstørre og det var bare å pøse på! Derfor kan eg bare sitte her med kvalmen og ha god samvittighet for det er intet som må gjøres omgående, ja bortsett fra å få i hus appelsiner og ingefær da…

 

 

 

HA EN FLOTTERS MANDAG

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg