Det er det sykeste!

Designet av Natali Batluk

 

Eg er ganske sikker på at du også trodde denne var ekte?? Eg var overbevist, men neida, denne “skjønnasen” her er så absolutt heklet – Tro det eller ei, men eg kunne virkelig tenkt meg en i taket inne på Hobbyrommet!

 

 

 

Designet av Natali Batluk

 

Sjeldent eg ser noe så livaktig som er kommet fra ei heklenål! Eneste gangen eg kan huske å ha sett flaggermus var på grenseovergangen til Syria, me måtte gå over ei lita bru og under der hang det tydeligvis tusenvis (det virket sånn) som fløy opp når me gikk over. Det var en merkelig flakselyd og ekle hyl, men likevel sååå fasinerende!

 

 

 

Designet av Natali Batluk

 

Alt i alt syns eg denne kvalifiseres som søt 😀 Ser for meg at det gjerne er litt arbeid,
du trenger en del ståltråd uten om garnet – Garantert gøy å lage!

 

LARGE FLYING FOX 
Bildene over
Str 25 cm X 44 cm

 

 

* * * *

 

 

 

Syns ukene går fortere og fortere nå, i dag er det ut på handel for mor mi som vanlig, i morgen for oss og så er det Strikkefestival! Det skal bli kjekt, tviler på at eg orker både lørdag og søndag, kjenner behovet for en totalt hviledag snart er påkrevd. Ja det må eg fortelle: Eg kokte jo opp eplegeleén for 3.gang i går og nå er den stiv og ganske enkelt perfekt! For en lettelse, så nå tenker eg å bare gjøre det samme med plommene 🙂
I plommene skal eg i tillegg putte opp i litt anis, blir spennende!

Anyway, eg får prøve å begynne å gjør meg klar til dagens rund!
Mulig eg kvikner til når eg kommer meg i bilen og får fyrt opp musikken 😀

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
    1. Oi, enig med du, den der skulle jeg hengt opp på balkongen her. Elsker flaggermus, det rare er i forhold til hva du skriver så har jeg møtt på flaggermus overalt, Asia, Afrika, Europa.. her hjemme.. og disse søte stakkarsene blir så urettferdig behandlet av oss mennesker og blir beskyldt for de verste ting. Jeg bodde i Lysaker så hadde vi en som bodde i ventilen. Er det ikke flaggermus i Stavanger?

      1. Mulig flaggermusa og eg sover forskjellig, tror ikkje eg har sett her nei. Me bor foran en fjellknaust,og det er hvis flaggermus i de hulene der. Har sett noen YouTube filmer fra sånn flaggermus senter og de er veldig søte 😀

    2. Denne må jeg få laget til gubben, for sist vi hadde flaggermus i huset sto han og gjemte seg under et laken mens jeg måtte få den ut 😅

Siste innlegg