Det er for mye lekkert…

Designet av Joanna Ignatius

 

Eg har i grunnen for lengst innsett at eg mest sannsynlig aldri kommer til å få strikket alt eg skulle ønske…
Akkurat sånn tror eg mange andre også har det, likevel er det noe betryggende med å i allefall eie oppskrifta!
Da er det i minste et håp, ja for visst ikkje så glemmer eg det eg falt for og som garantert aldri vil bli strikket. Me som strikker bruker mye tid på å se og beundre alt det andre strikker og som me skulle ønske me også kunne strikke – Der har du i allefall meg. Ofte (muligens litt for ofte) bare starter eg på ting for da forsterkes håpet om å få ferdig akkurat det plagget, en dag. Får liksom ikkje ro i sjela før eg i det minste “har det på pinnen”.

Disse vottene her kan fort bli den type prosjekt!! Kjenner absolutt på det at disse bør eg bare få på pinnene,
jo før jo heller….Eller…eg MÅ i allefall kjøpe oppskrifta slik at eg ikkje glemmer de…

 

AAPA
Bildet over
2 størrelser

 

 

 

 

Designet av Joanna Ignatius

 

Veldig ofte, eller egentlig alltid så faller me alle for helheten! Eg husker som det veldig legofasinerte barnet eg var at eg ALLTID var like skuffet da eg fikk en ny legoeske hjem…Det var jo ikkje sånn det så ut i reklamen! Opplevde det samme da Dib var liten, han likte også lego, så på Tv reklamen med stooore øyne. Fikk det meste av IndianaJones legoen, men den var jo ikkje like actionfylt som det han hadde sett…Siden me som voksne også faller mye for helheten leita eg opp genseren som er på bildet sammen med vottene.
Skal det være, ja så skal det være 🙂

 

KELO
Fra 97 cm til 162 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

Mandag og utrygt vær gitt! Sola var på plass da eg sto opp rett før 7, men nå henger de tunge skyene rett over terrassen så det ramler vel ned snart! I helga renset eg ut det aller meste fra grønnsakkassen i frykt for at det skulle drukne. Ble en smekkfull pose med bladpersille til fryseren, et busk med Sitronmelisse som henger
i kjøkkenvinduet og en rimelig stor pose med gulrøtter i kjøleskapet–> Matpakke Snacks 🙂 Hvis det fine og varme været nå er en saga blott så synger nok blomstene på siste verset og eg vurderer sterk å hamstre inn lyng og litt vintergrønt! Eg kjente et snev av kribling da eg så alt den flotte lyngen nede på MesteGrønn før helga…
Skal prøve å vente til august er ferdig!

Ble mindre strikking i går kwell enn planlagt, eg var helt kaputt! Så trøtt og sååå sliten, veldig lite egentid i helga
og da lades slettes ikkje batteriene. Mest av alt har eg lyst å skli bort på sofaen og bare ta en time eller 2 på øyet. Frister så lite å freshe opp kjøkkenet…Skal prøve med litt mer kaffi først!

 

 

HA EN FLOTT MANDAG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

6 kommentarer
    1. Var på rema idag å kjøpte lyng.De hadde fire i en pakke til 100,-.
      Bare et lite tips.

      1. ÅÅÅÅ JAAAA det var billig det!! Guuu nå må ikkje du friste meg!! hehe EG skal snart ut å få Jr på trening, skal innom Kiwi en tur, muligens eg må innom Rema også…! Dette kan bli farlig! 🙂 Hadde forskjellige farger, eller kun rosa?

        1. Jeg kjøpte en pk med fire der det var to i en sort og to i en annen,hvis du skjønner.Veldig fine…liker de som har godt med rosafarge i seg.Løp å kjøp!!!!! Haha.

          1. JAAAA!!! Eg har vært på Reeema!! Juhuuu hadde poser med 4 oppi, kjøpte 3 poser + en enkel utenom, altså 13 lyng totalt, nå skal det plantes 😊😊😊

            1. Så gøy at du fant.Ja det er såååå fint med lyng nå til høsten.Spesielt de som har sånn fin farge. Jeg skal plante mine sammen med eføy som jeg har i noen urner.
              Blir så fint at hjælp…….hahaha

Siste innlegg