Det er HÅP for Restegarnet ditt!

Designet av Natalie Sheldon

 

ENDELIG!! Alle smårestene du lenge har vurdert å bare kaste kan nå få en verdig avsluttning! *ler*. Ikkje denne lille meter`n som du surret rundt papirbiten en gang trenger du å kaste for her kommer alt til sin rett. Farge spiller ingen rolle, her både skal og kan absolutt alt brukes! Oppskriften som utnytter hver eneste lille cm av restegarnet ditt får du i tillegg helt gratis, så sokker som dette vil virkelig gi deg profitt kan du si hehe Oppskriften består av MANGE border, bruk dem i den rekkefølgen du selv vil, eller du kan følge mønsteret slavisk. Ditt valg DINE sokker! Nå har du en perfekt muligheten til å f.eks spre latter, smil OG glede på et ellers ganske kjedelig venterom hos f.eks legen. Bare napp litt i buksa før du setter deg og komplimentene vil strømme på! EG lover! Det er ikkje tull! *selvopplevd*

 

Designet av Natalie Sheldon

 

Strikkefastheten på sokkene er 35 m/ 37 row, dette vil si at garnet er tynt, men akk så vidunderlig deilig ♥ Du kan meske deg i garnrester fra f.eks Opal (min største favoritt), Tynn Ull (fra Nille), ELLER, kanskje du skal innom på Coop Obs i dag? Sjekk ut det nye Mjuk (Sønnavind) det er OGSÅ et garn du kan bruke 🙂 Nei nei du trenger ikkje kjøpe nytt garn til disse sokkene, men eg skal en tur på Obs sjøl i dag siden de har kjøttdeig på tilbud og da kan du være sikker på at eg skal sjekke ut dette garnet!!! *Fare på ferde* 🙂 Tenk så deilig da, sniker du med deg noen nøster i mathandelen så merker du det ikkje like godt MoHaaa

 

 

ADVENT SOCKS 2019
Bildene over
Str tenåring/voksen
GRATIS Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

YES! Da er det endelig fredag! Ikkje for det, det har vært ei helt ok uke, men følelsen av HELG smaker jo alltid herlig! Eneste minuset er at når kulda kommer, ja da smeller det til i Ali sine bihuler og DET er noe dritt!! Han ligger dønn vadder i senga så det blir sikkert en tur alene for meg på Obs, men det går fint! Skal drøye en stund til å se om han våknet. Eg registrert at han la seg seeeent i natt og at han la seg igjen i 8 tiden i morges, så ja nei,
eg tviler vel på at han har sovet noe særlig 🙁

Menyen for helga er enkel; Lasagne i dag og bakte poteter i morgen. Ali sine forslag og de bærer jo preg av å ikkje være helt i form, ellers brukes aldri Toro når han lager mat for å si det sånn! haha Men eg syns faktisk Toro sin lasagne er best! Har veldig lyst å smake den lasagnen som lages uten pastaplater! Den som det brukes Squash i vettu, Amira har snakket om den. Høres HERLIG ut! Åsså har eg lyst å ha Cottage Cheese i 🙂 Jepp, det er nok snadder 🙂 Men du, fra mat til GARN!! Åååå du BØR sjekke ut en liten tyvtitt på Snapchat (vibbedille)!! Åååå fikk pakke fra Holst Garn i går! AMAZING sier eg bare!! Gleder meg som en ungen til å sender pakke(r) til deg og mange andre! Ho Ho Ho. Planen er å lage KOoOS hver søndag i desember og det ser det ut for at eg vil få til! JuHuuu

Men ja, eg må nok stikke å stelle meg litt om eg skal ut! Har nemligen sovet med vått hår (IGJEN!) og kan skremmet vettet av gud og hver man om eg går ut! Så det er frem med kammen og rettetang tenker eg!

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE FREDDA!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Godt Fornøyd Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Var ikke sein med å få printa ut mønsteret av disse gratis sokkene.Tror jeg skal kose med med å strikke disse i jula jeg. Må
      bare bli ferdig med noen andre prosjekter jeg har på pinnene først.
      Du finner altså så mye fine mønstere å legge ut her på bloggen din. Tusen takk,Vibbedille.
      Ha en fin kveld.

Siste innlegg