Det er helt sant! -Aldri for tidlig med jul!

 

Det er rart med det…når man begynner å pirke i Jula som eg gjorde i morges kan det bare gå en vei! Jepp, etter handlerunden i dag rotet eg skikkelig rundt inne på boden, heldigvis var ikke den store perleboksen helt
i bunn! Hadde bestemt meg for at den måtte frem i dag fordi eg var sikker på at eg også hadde alle helårsperleriene opp i der….Så feil kan man ta! I den boksen var det faktisk kun jul…det er noe tidlig å henge opp julefigurer, selv for meg…Figurene eg var på jakt etter lå et helt annet sted
og mye lettere tilgjengelig sted t.o.m…Er det mulig!!

 

 

 

 

Nå har eg samlet sammen en liten stabel her på spisebordet og så måtte eg søke på Vivian sin blogg…
Hun kjøpte nemlig alle dinosaurene av meg i fjor sommer, men eg kunne ikke huske hva for noe annet eg hadde puttet i den pakken eg sendte…Ikkje kunne eg finne Alpakka`ene heller…Må jo bare le, men takk å pris for denne elektroniske verden, for eg fant alle figurene inne hos Vivian – Da var det greit da, de er allerede
i Bergen hehe Ellers har eg plukket ut alt det som eg kan tenke meg vil passe som helårspynt –
Tar det med meg og ser hva som blir bra 🙂

 

 

 

 

Nå er eg litt usikker (Eg måtte søke på Vivian sin blogg) men eg trooor muligens det er denne muren (?)
Blir spennende å se hvordan dette blir 🙂 Gøy blir det uansett!

 

 

 

 

 

Ellers laget eg meg en skikkelig digg middag nå i kwell! Hadde spicy søtpotetsuppe i fryseren, hadde også en liten pose med mørbrad som eg steikte sammen med teriyaki saus, skar 2 jordskokk i skiver o stekte som litt garnityr og hadde fersk koriander i suppa – JAMMY! Nå tenker eg å strikke resten av kwellen mens eg går frem/tilbake til lilledoen for å lakkere etter hvert!

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg