~ Det er lov å være barnslig ~

Reklame | Rito Hobby

 

Når man er så heldig å ha giganten Rito Hobby i “hjørnet” sitt er det fritt frem få være barnslig – Vil eg si! Barnslighet har vel da ingen alder? Hvis du en dag våkner og får en flau smak av å tenke,
eller gjøre noe barnslig….Tja…da vil eg si du er blitt gammel,
ikkje det?

Rito Hobby er med meg på PerleGalskapen og nå også Cernit Eventyret. Det å kunne sitte å “drodle” på denne måten med leire, eller som i dette tilfellet CERNIT er ganske så tilfredsstillende, uten former eller mal – Bare min egen fantasi, det baller fort på seg med mye forskjellig. Det drypper inn ønsker og forslag for hva eg “bare må” lage. Happy Potter har lenge ligget fremst i pannelappen og det bare skjedde i natt før eg la meg. Kan jo være gøy med en liten Harry i strikkeveska? 🙂 Eller…kanskje du er for voksen til det? *fniser*

 

 

 

 

Eg er forøvrig veldig glad i Harry Potter…har sett på filmene sikkert 598 ganger siden Dib var halvannet år….!
Han elsket filmene fra første stund! Dib var veldig aktiv som liten og til tider vanskelig å få til å sove –
Satte me Harry på tv ble han helt rolig og veldig
“opptatt” 🙂

 

 

 

 

Inne mellom blir det selvfølgelig mye fri fantasi, som denne. Kjenner du den igjen kanskje?
Ikkje helt ferdig her da, men du har sett den før 🙂

 

 

 

 

Tidlig i sommer malte eg denne jakken med Posca Tusjer, du husker nå, ikkje det? Liker godt denne søte figuren og tenkte den kunne fungere fint som veskepynt eller nøkkelknippe – Så derfor...

 

 

 

 

“Ta-Taaa”

Kjenner eg ble litt småforelsket her altså!

Til alle mine figurer bruker eg CERNIT Blank Lakkeg liker en blank finish,
men du kan like godt bruke CERNIT Matt. Litt smak og behag det der vil eg tro 🙂

 

Den sisten tiden har eg virkelig fått erfart hvor godt det er å ha dette Hobbyrommet – Gull verdt for å si det sånn! Pr nå er dette det eneste stedet eg virkelig senker skuldrene, eller...En tur ned på Hestholmen gir samme effekt, men det er noe mer gøy å være her inne 🙂 Har en plan om å ta med meg en kurv e.l og rusle litt på Hestholmen
i nærmeste fremtid, på jakt etter noe eg kan lage noe med! Når det stormer som verst kan det utroligste
blåse i land – Blir som en skattejakt!

Det skal bli godt å få overstått begravelsen på tirsdag, det har vært noen tøffe/hektiske dager og uker –
Men er eg overlykkelig over å ha klart å være til stedet på alt sammen.

Nå skal eg bare freshe meg litt opp og så blir det Hobbyrommet resten av dagen, i dag er det Ali som har kjøkkentjeneste og Fahitas står på menyen.

 

 

 

LAG DEG EN
GOD LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

8 kommentarer
    1. Du har virkelig talent, får fram disse herlige figurene 👏🤗. Heldige meg som kan komme på strikkemessen og kjøpe små julegaver og overraskelsesgaver av deg. 👍😃

      1. Akkurat nå er det veldig liten strikkeaktivitet, etter Strikkefestivalen neste måned blir det nok mest Hama Perler ut året 🙂 Det er veldig sjeldent at eg påtar meg strikkeprosjekt dessverre

    2. Er så glad for veskepynten jeg kjøpte av deg, de er så fine👍 Ikveld skal de ut og lufte seg her på Kreta😎😁

    3. Å så masse fint🤩skulle ønske eg kunne vært med på den strikkefestivalen. Men kanskje eg er så veldig at du har ett «restsalg» etterpå🫣. Ha en fin kveld/natt på Hobbyrommet.

Siste innlegg