Det er S O M M E R !

Designet av Hannah Singleton

 

Altså, eg er veldig glad i TankTopper, og denne havnet galant inn på Top5! Kul og stilig, flott inni en kor sommerjakke. Korte Jeansjakker gjør seg over en topp som dette 🙂 Har du litt garn på lager så kan du fort
og greit strikke deg en i hver farge, noen med striper, mønster, prikker, what ever!

 

 

 

Designet av Hannah Singleton

 

Skal eg har TankTop mååå det være med en slik rygg! Mange av de toppene man kjøper syns eg legger seg rett over nakken på en måte—> Ubehagelig! Dessuten…? Vettu ka eg kan se for meg med denne toppen? Ahaa en KJOOOOLE! Ikkje sant, oppstår det en mulighet så tar eg den! Denne toppen strikkes top/down, så da er det bare å ikkje stoppe å strikke, fortsett heeelt ned til hælene, svipp på deg et par flipp-flopper og du er klar for årets festival….! Hmm det minner meg på at Dib (den gjøken) skal på Palmesus i sommer….
det er DA man merker at minsten er blitt voksen…! *Hjelp*

 

SANDSTONE RACERBACK TANK
Bildene over
Str fra 56 cm til 137 cm i overmåle

 

 

* * * *

 

 

 

Nå gjelder det virkelig å NYTE helga og IKKJE ta helt av hva måtte gjelder frøplanting og ellers mye av det man kan finne på ute med planter/styr….Neste uke er det fluksens tilbake til normalt og det vil igjen bli 8 gr med vind fra nordvest…La oss nå bare håpe at det ikkje er disse dagene som er og forblir årets sommer! *Tenke positivt*
Pr nu er det 13 gr og i følge min nye mobil skal me få hele 21 grader i dag, jadda neida så, glad eg har et svalt Hobbyrom når det måtte trengs.

Ok, det blir en kjapp handel i dag også, for oss selv, men mor mi glemte jo noe i går så da blir det en sving innom der også. Har også planer om å svippe innom VårSol etter deilig perletomater og Edenshage etter en “duk” som eg skal bruke over grønnsakkassen. Utover det må eg seriøst ta meg en lang dusj og forhåpentligvis får eg ei helg på Hobyrommet uten avbrytelser *ler* Må også pakke bort påskepynten…har vært ei travel uke serru…

 

 

LAG DEG EN FLOTT
FREDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg