Det er som en drømmmm….

 

Et perleglass om gangen, ja noen ganger 2, fikk eg de inn på Hobbyrommet og ved hjelp av en lange blomsterpinner fikk eg de på plass. Selv om noen kroppsdeler svikter kan man ikkje bare sette seg ned å vente på bedre dager, nei, noen ganger kan man kose seg uansett ♥ Om du hadde vært her i går og kommet tilbake i dag ville du mest sannsynlig ikkje sett alt eg har gjort i dag, ja bortsett fra perleglassen da, men det er MYE som kan sorteres som bare eg vet om. Snakk om å rydde frem roen i sjela! Herlig å vite at det er orden i hver en boks!

 

 

 

 

Mye mulig det blir endringer på Perleglassene når bokhylla er i hus, må liksom “Jobbe” systemet inn før eg føler meg helt fornøyd. Apropos bokhylle, den er nå lastet videre fra Nederland står det i sporingen – Da kan det jo ikkje være sååå lenge til…Den er ganske spenstig og eg håper den står til forventningene!

 

 

 

 

Når det kommer til sortering så er det nok bare eg som kjenner at det er riktig å sortere etter tema…?
De andre knappene inne på Garnrommet får enn så lenge bo i et Norges Glass.

Siden eg kjøpte de Perleglassene eg bruker er det mange som mange ganger har lurt på fra hvor! De er kjøpt på Panduro, men de blir alltid fort utsolgt og det går lenge mellom hver gang de får de inn igjen. I dag oppdaget eg at de igjen var på plass i nettbutikk, dog en del dyrerer (+6 kr pr glass). Det blir jo litt de om du trenger 50-60 glass, vel vel de fant vel ut hvor inni hampen populære de glassen var og så sitt snitt på å tjene litt extra….vel vel….
Her finner du de STORE og her er de SMÅ, best å være kjapp vil eg tro!

 

 

 

 

Nå sitter eg bare her i stua å slapper av litt, med en drink! haha Men vettu? Dette laget eg med en tilfeldighet her om dagen og siden er det dette eg har drukket! JAMMY! Masse is i glasset, ha opp i så mye FUN Jordbær som du liker og fyll på med BOBBLE Lime ♥ Topp gjerne med noen blader Sitronmelisse,
utrolig hvor mye god smak det blir av noen blader. NYT!

Skal straks inn på Hobbyrommet å kokkelure….Spørs om den senga kommer seg ut i dag, ei heller kommer nok Kallaxhylla inn…Hmmm Ali kokkelerer Fahitas i dag, men nå tok han seg en kwil…Hadde eg vært i tipp topp form hadde eg nok klart en del selv, men med en arm stopper det seg selv….Sukk…Har uansett litt skumle planer om
å prøve å tømme Kallaxhylla…Problemet er hvor eg skal gjøre av alt som er i den som IKKJE skal inn på Hobbyrommet? Ja som f.eks 26 Donald Permer…Kjenner du noen som samler på Donald Blader? Send de til meg 😀

 

 

KOS DEG OG HA EN FLOTT
LØRDAGSKWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Kanskje du kan selge Donald-bladene til Bruktbua, f eks? 😊
      Veldig kjekt å se hvor praktisk og fint hobbyrom du lager deg. Tenker familien snart etterlyser deg, savner deg i stuen.

      1. Naaaaaj…. Hvis eg skal selge alle Donald permene vil eg ha litt igjen for det. Det er ikkje mye bruktbua betaler. Det finnes nok noen der ute som betaler bedre 🤣

Siste innlegg