Det er VÅR…..snart!

Designet av Martina Behm

 

Et sjal trenger slettes ikkje være bare en trekant! Mange fasonger fungerer fint på sjal, noen blir gjerne morsommere enn andre, men? Et sjal er et sjal 🙂 Her har du virkelig en variant som tar våren med storm må eg si, ja eg ble jo faktisk i godt humør av det 🙂 Dette er strikket i tynt Lacegarn så det passer helt suverent til både våren og sommeren, surrer du det godt rundt halsen kan du holde varmen om vinteren også 🙂

Muligheten og bruksområdet er mange om bare sjalet er stort nok vettu 🙂

 

FRATTALI
Bildet over
Str 143 cm X 77 cm

 

 

 

 

 

 

I dag er første gang eg har opplevd KØ inne hos Mestergrønn! Ikkje mindre enn 7 mannfolk sto i køen foran meg! Alle var var de kledde i arbeidsklær, sånn gule industri type klær og ALLE hadde de favnen full av røde roser! Det var så koselig og herlig å se! Køen tok sin tid den for alle som en skulle ha rosene innpakket i cellofan, det skulle skrives kort og det skulle danderes med sjokolade. Han ene hadde t.o.m slike esker med Hjertesjokolade fra Freia og kjøpte flere Rosepakker, det var nok både kone, mor og svigermor som var de heldige – Vil eg tro 🙂 

Eg hadde bestemt meg for MASSE Tulipaner og det fikk eg! Når man har vært gift i nesten 30 år kan man være litt sammen om det, selv om Ali først kjøpte en Ildtopp(!??!) til meg! haha Mistenker STERKT at det var fordi den hadde den perfekte ORANSJE fargen i forhold til hans smak! *humrer*. Derfor valgte eg 15 sånn vårlilla
og 15 oransje tulipaner OOOG Gåsunger ♥

 

 

 


Ble en stooor og flott bukett ♥

 

 

 

Ali hadde tydeligvis på seg spanderbuksene og kjøpte denne store “Pokalen” haha Jaja det ER en vase da og tulipanene passet jo helt flott 🙂 Nå stor de der borte under Tv`n og eg kan se på de hele tiden 🙂

 

Etter at helgekosen var i bilen var det hjem til mor mi med hennes varer og siden me er barnløse i dag tok me mor mi med oss hjem 🙂 Passet best for oss i dag siden Dib har invitert 2 kameraten hjem her på Nachos og Gaming
i morgen. Da passet det galant herlig at Rema hadde 40% på ALL texmex mat 🙂 Det går MYE mat i 3 voksne gutter skal eg si! Så ja, da var vel helga fult opp da? Mor mi ligger for øyeblikket å kwiler på sofaen og eg skal snart ut på kjøkkenet å lage ei gryte med chilisuppe. Ja den må eg lage selv for min er best hehe Etterpå forsvinner vel kwellen på skravling og strikking mens Tv`n durer i bakgrunnen 🙂

 

 

KOS DEG OG LAG DEG EN
FIN KWELL DU OGSÅ!

 

Fortsatt ikkje en lyd fra legen….så mandag er nok dagen ja

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Nydelige blomster! Jeg bor slik til at blomster må bestilles, men jeg var ute og reiste for et par dager siden, så da ble det blomster og bringebærcider på mannen. Han kjøper ikke blomster, så da får jeg heller kjøpe til ham skal det bli blomster i dette huset, he, he….

    2. Topp å lese. Gleder meg når mannfolka stigere inn i disse blomsterbutikkene <3 Har dem jeg også. De styrer og tenker og sjekker ut alt som er av blomster i butikken! Liker <3 <3 <3
      Fine blomster hos deg…herlig..

Siste innlegg