Det går fremover…

 

Kjekt når du kommer til de siste plankene og finner ut at det hadde i grunnen vært greit å startet fra andre siden…Altså startet under komfyr og oppvaskmaskin, men men. Helt ærlig så kom me ikkje på at det var parkett under der *ler* Litt fikling, prøving OG feiling så kom han da i havn og NÅ er gulvet ferdig! Resten av gulvlistene kommer på i morgen 🙂 Ellers så ser jo rommet litt herpet ut! Det neste nå blir å få på benkeplater og veggplater. Pga den store vasken med sånn irriterende metallplate bortover benken er hele den store benkelplata delt i 3 deler. Egentlig ville me jo hatt en stor vask og benken helt inntil vasken, men men, det får bli neste gang 🙂

Til høyre på veggen skal det inn en lav benk av et eller annet slag, har ikkje funnet en enda. Kjøleskapet som står der skal som sagt byttes ut med 2 kombiskap. Det beste med alt er i grunnen at bord og stoler er borte!
Det sto bare å samlet rot likevel.

 

 

 

Slik ser benkeplata ut. Ja jo, ren og pent, men eeegentlig hadde eg lyst på svart. Jaja Eg får betong plater på veggen så da fikk me begge egentlig litt av det me ville ha. Minuset med denne benkeplata er at den må oljes
i 2 mnd!!! Jadda, først annen hver dag og så hver 3. i altså 2 mnd. Det er for at det skal bli skikkelig mettet og etter det lever den visst evig, men man kan ikkje sette noe varmt på den!!!!?? Det fant eg ut for litt siden når eg satt
å leste i heftet som følge med….Veeel

Aner eg at eg nå må tove en del av de der greiene som me har under grytene??

 

 

 

Egentlig lite eg gjør med denne oppussinga, eg rydder…Noen ting er verre å rydde bort et andre så litt kameler svelges hver eneste dag.*humrer* Som f.eks å ha ei sag midt i stua! haha Men det må til når det legges
parkett og diverse. Lukker det ene øyet…

 

 

 

Uansett når man pusser opp blir det rot! Det er vel det eg liker minst, så eg går her å rydder, flytter på ting og vasker litt. Lenge siden eg fant ut at det er like greit å la Ali jobbe på egen hånd 🙂 Det skjer at eg holder på noe eller er med å flytter på ting. Han styrer i vei og tar gjerne litt stor plass, men han får ting gjort og er veldig
flink og effektiv, det skal han ha 🙂

Men nå senker endelig freden seg her i heimen! Eg kjørt Dib på trening kl 18 og gikk rett i dusjen når eg kom tilbake. Har fått på meg pysj og kokt ei kanne med kaffi og planen er å strikke,
har blitt lite av det de siste dagene…sukk

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN GOD KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg