Det hadde blitt feil midt i Jula!

 

Endelig kunne eg slide på meg den nye helårspysjen min som eg kjøpte samtidig med alle Julepysjene eg shoppet hos SillySanta før jul – Mummi passer jo ikkje midt i jula, i allefall ikke den gule varianten! Nå er eg klar for et nytt år, har ryddet heeeele dagen, gikk i dusjen i 19 tiden samtidig som eg fikk dampet litt dumpings, for gjett om eg var sulten! Fant også…

 

 

 

 

…denne pakken som kom en stund før jul! Siden eg visst hva det var har eg ikkje åpnet den før, hadde jo julekopper i hylla hvor Mummikoppene bor. Før jul hadde Jernia godt tilbud på disse koppene, ca halv pris! 160 kr for en kopp syns eg ikke var en upris? 140 for noen. Eg er ikke en som travel rundt etter en spesiell en, fikk jo sjokk når eg sjekket Finn.no hva enkelte kopper blir solgt for – OG kjøpt for!! WHY!? Eg kjøper uansett kun de eg liker og mange av de som noen skal ha tusenvis for liker eg ikke en gang…Nå har eg 19 stk, de 9 andre har eg fått i gaver. Sånn må det bli når eg ikke kan være blodgiver, eg burde vært siden eg er O-negativ…men men sånn er det

 

 

 

 

 

Se der ja! Klarte det i år også; Hørte på Nyttårskonserten og satte i gang, og det var i grunnen før eg var enig med meg selv OM eg orket i dag…! Guuu men eg er glad for at eg gjorde det! I morgen er det en helt vanlig dag og da er det digg å stå opp og alt er lyst og herlig! Fikk ryddet i boden, fikk bort noe skrot og ryddet så godt det lar seg gjøre…Det er jo en bod, altså meningen er å oppbevare ting man ikke helt vet hva man skal gjøre av…! Eg kvitter meg gradvis med ting uten at noen merker det og hvis noen spør hvor noe er, så bare: “Å ja nei, det vet eg ikke – er leeenge siden eg så den sist” Er man gift med et samlemani så må man skrøne litt…! Er jo en årsak til at me ikke har skapplass….eller EG har ikke skapplass fordi noen har alle skapene for seg selv…!

 

 

 

 

SÅNN! Eneste eg skal gjøre her i morgen er å vaske over gulvene, og nå ser eg også at eg må snu de 3 bildene der borte…Der var det jaggu fortsatt jul! Har et håp om at MesterGrønn får inn freshe tulipaner i morgen! Det må til, kanskje de også har fått inn Primula?? Blir herlig med litt farger 🙂

 

 

 

 

 

Nå er klokka snart 22 så det blir beina på bordet, serie og strikkings! Jepp, eg strikker, og det har eg planer om å gjøre en del av i år – Eg lover! Har du startet på noen nytt strikkeprosjekt i anledning det nye året!? Ellers håper eg å kunne snøre på meg turskoene igjen etter legebesøket på torsdag!!

 

 

 

 

HA EN FIN KWELL OG SOVE GODT

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
    1. Min strikking kan neppe kalles «prosjekt», men jeg strikker ganske jevnt og trutt. Sokker, skjerf og luer. Hadde leieboere fra Syria for noen år siden som nå har flyttet langt herfra. Sendte henne melding en dag om hun ville ha sokker til seg og ungene (4), og det ville hun. Fant litt på «lageret» som hadde rett størrelse, men noe må strikkes. Tenkte jeg også skulle strikke luer til småjentene, og 2 par sokker til hver. Så da har jeg kanskje et prosjekt alikevel, prosjekt Fatima får jeg kalle det😀
      Og ellers så har vi visst lik pysj og hoodie😂😂

    2. Så fresh og fin Pyjamas!
      Her er det, for første gang på leeenge, egostrikk på gang.
      Topstykke i Wollmeise Lace farge Ametyst som jeg fikk kjøpe av HunniPunni for mange år siden.

      Godt nyttår til deg og dine, fra meg og mine

    3. Herlig pysj. Ikke akkurat jul, nei.
      Strikkeprosjekt på nyåret kan man vel ikke kalle det, men aksjon strikk fra lageret er i gang. Først blir det raggsokker ala flytebrygger, for det var vist ingen igjen i lageret.
      Ønsker deg en fin uke.
      Klem fra Liv

Siste innlegg