Det MÅ ikkje være så komplisert!

Designet av Sys Fredens

 

Me må slutte å tro at det man strikker eller lager ikkje er bra nok! Det er så alt for mange som sitter å mener at det de strikker, syr etc ikkje er godt nok til f.eks Julegaver! Hørt sånn tull! “Off, nei eg kan ikkje gi det, det er jo bare en vaskeklut”. Fortell meg om noen som ikkje trenger en vaskeklut? Iiikkjeee sant! Ingen, alle trenger det og alle bruker det 😀 Ergo er dette den perfekte gave til alle og gaven havner garantert ikkje en en skuff og blir glemt 😀 Har noen år nå selv begynte å praktisere enten forbruksgaver (som f.eks enkle og gode vaskekluter/håndklær etc) eller gaver som kan spiser/drikkes – Anbefales om du har en familie som sier de har alt og trenger ingenting.

Oppskriftene her er veldig enkle, dvs de er supre for deg som f.eks er helt nybegynner +
at oppskriftene er på norsk —> Bedre blir det ikkje 😀

 

KNIT DISHCLOTH
Bildet over
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

Designet av Sys Fredens

 

En oppvaskkost som på bildet selger de på Søstrene Grene, vet det kan være forskjell på hva de har på butikk til butikk, fant de ikkje på nettbutikken da…Men de har i så fall andre varianter 🙂 Ikkje så lenge siden eg var der selv og de hadde på “Min” butikk. Elsker den butikken, de har så mye du kan kombinere med noe du lager selv.

 

KNIT DISHCLOTH
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

Du ser det, eg har gardert meg! Eg ga vaskekluter, såper og kost for noen år siden. Eg malte kostene i stil med fargen på klutene og fant også såpeflasker som matchet. Pakket i cellofan og det ble fine gaver 😀 Ååå kjenner eg må ha en tur på Søstrene Grene snart, trenger litt dill ser du…*ler*

 

 

 

* * * *

 

 

Siden det er fredag og eg ikkje handlet i går blir det handling i dag, jadda….både for oss og for mor mi. Har bestilt krabbe til morgen så da er det en mindre middag å tenke på 😀 Krabbe er godt, og her i Tananger er den nyyydelig! Skal bli digg! Borsett fra å moppe litt over gulvene har eg faktisk ikkje tenkt å gjøre sååå mye i dag. Ali fikk på plass den store Kallaxkylla på bodet i går så etter hvert skal nå fylles. Mye av det som sto på gulvet der inne etter at eg tok den hvite Kallaxhylla har jo Ali bare stuet inn i hyllene på den inderste boden – Så ja, da må nok eg som har det beste sorterings og systemgenet ta grep der inne før det vokser ut av proposjoner….
Ikkje sant

Vel vel, eg må bare få gang på dagen, greit å bli ferdig med det som står på “Må Gjøre”-Lista…

 

 

LAG DEG EN
FIN FREDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Er så enig ! Stort sett bare egenproduserte gaver her. Får selv også, og setter stor pris på dem. Jeg, og flere med meg, ser det som å få noens tid, kunnskap og omtanke i gave. Hva er vel bedre enn det ❤️.

Siste innlegg