Det måtte bli akvarell

 

Jøss, tenkt det du! Et 24 år gammelt akvarellskrin skulle igjen komme til nytte 🙂 Sist det var i bruk var under studietiden i 1997…er en stund siden ja *humrer* MEN! Det er akkurat like fint og godt nå som da. Eg liker uttrykket man får av akvarell, du kan variere mellom kraftig farge og veldig sart, nettopp det eg er ute etter til disse alvehusene mine 🙂 Eg fikk prøvd ut litt forskjellig i dag, både HobbyLack, Akryl og noe olje som eg hadde
i stæsjet mitt, men akvarell vant soleklart! Fordelen med akvarell er jo at det tørke på et blunk!

 

 

 

Det er masse små detaljer som skal males så det var jammen godt at eg har arbeidsbriller til formålet!
Nå fikk eg virkelig testet ut de skikkelig, og de sto til 10!

 

 

 

Ble litt avbrutt midt i maling da skjenken kom inn dørene og inn på kjøkkenet. Eg kapitulerte og gikk å la meg *ler* Føler eg har bare et øre som funker, er bare helt tett og rar og mye skramling og lyder var som kniver. Greit da
å bare sove bort hele ettermiddagen, men vil jo tro at det blir jobbing også hele denne helga….
Reprise på forrige helg med andre ord…*Sliten*

Nå i kveld har eg både kjørt og hentet DIb på trening, eller han kjører da, men eg er jo med. Ååå men eg krysser fingrene for at veien åpnes i morgen slik at me kan parkere utenfor her! Det er det de har lovet og nå er jo hullet bort i gata tettet, mangler vel bare asfalt. Eg tror eg kommer til å parkere utenfor i morgen UANSETT!

Jaja, nå skal eg bare sitte her med beina høyt, kanskje eg orker å strikke? Det får være hvis ikkje strikkepinnene klirrer for høyt *humrer* Tenk at lyd kan være sååå ubehagelig!? Er sikkert bedre i morgen 🙂

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. Ikke bra, tenker at du har ørevoks. Du får skylle øra med ballong og middel mot ørevoks…Lyden blir akkurat slik du beskriver. Det kan jeg alt om.

      1. Nei, det er ikkje ørevoks, skylle ørene regelmessig. Eg føler det på samme måte som rett før man får øreverk. Fikk litt nesespray nå (Det verste eg vet) følte det lettet litt, men får sjå..

    2. Å jeg gleder meg til å se alvehusene ferdig,er i tenkeboksen om jeg skal kjøpe leire..
      Ønsker deg og dine en strålende helg.🤗😆🌻🌹

Siste innlegg