Ny kåpe til høsten?

Designet av Lee Sartori

 

I går fikk du servert en Deilig Hoodiekjole m/tilhørende tights, i dag får du T I D E N E S Høstkåpe! Muligens ikkje den varmeste med tanke på gjennomtrekk, men dog….Skikkelig tøff, ikkje det?? Det er NOE med de der “Granny”lappene som bare får meg rett ned i knestående hver eneste gang! Selv om eg skal være ærlig å si at det er “noe” med de lappene eg syns er litt “grimt” når de brukes i klær, men likevel er det jo så stilig!! Eg MÅ, og da mener eg MÅÅ gjøre alvor av å lage meg et plagg! S E R I Ø S T! Eg startet så optimistisk på Denne Sommertoppen i vår, meeen den skled rett ut i….sanden gitt! Hadde nok garantert gått kjappere med denne kåpa, lappene på den er både noe tjukkere og ikkje minst større 😀

 

 

 

 

Designet av Lee Sartori

 

Hvis eg ikkje går helt bananas i fargene så blir den jo ganske så fin! Likte godt fargene på den over her og hadde helt problemfritt brukt den 😀 Denne oppskrifta må eg nok bare få i hus og garn har eg nok mer enn nok av som kan brukes 🙂 Et Høstprosjekt kanskje? Eller, hva sier du? Vil jo tro at det går fint å “freestyle” ei kåpe som dette?

 

Wip Wednesday Cal Lakeside Coatigan
Bildene over
Opp til ca 170 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

Fredag og Dag 2 av vaksine 2 —> Ingen FEBER! Føler meg i grunnen helt fint, muligens litt “tåkete” i hodet, men ingen problem 😀 Sola skinner og det skal den i følge Yr.no gjøre hele helga, derfor har eg en plan om å rydde opp på terrassen i løpet av helga! RENSKE er vel mer riktig vil eg tro….Det er på tide! Selv og eg er ganske sikker på at det ikkje kommer frost i helga så vet me jo hvor fort tiden går og plutselig er det første frostnatt! Da kan det fort blir vondt å rydde og tømme krukken 🙂

Ellers planer for i dag? Sitter å vurderer om eg skal svippe en tur ut på Kreativ i løpet av dagen? Vil bare kikke litt etter noen søte (mer barnevennlige perler) dvs perler som små jenter bare elsker! Har nemlig 2 barnebursdager neste måned, Alma Sofie blir 5 år og er akkurat i riktig målgruppe for gaven eg planlegger. Shoppet litt på Jollyroom i går og da trengs det å lage litt “tilbehør” MoHaaa Gøy å lage til gaver 🙂 Storebroren Trym har også bursdag, men eg må først forhøre meg om hva han liker i år og hva han ønsker seg 😀

 

Husk Give Away`ne som trekkes i dag:

CHILISAUS
og
GAVEKORT

 

 

 

LAG DEG EN
KREATIV FREDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 😀
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg