GIVE AWAY : Drømmegarnet!

Reklame | Rito Garn&Hobby

Foto: Vibbedille

 

Altså! Eg har en del garn, av natur(?) er eg litt skeptisk til nytt garn selv om eg elsker det, men dette!! Holymoly! Det må eg si; Klør du eller bare blir skikkelig irriteret av ull, ja da er dette garnet du velger deg, eg meine det!
Det er såååå mykt og det er ikkje ull, eller det består av 30% merino, men resten av de 70% er….*Trommevirvel*…BOMULL! Hvem skulle trodde? Ikkje eg i allefall 🙂 *Gledelig overrasket*

Da eg var inne å valgte meg ut fargene eg ønsket tenkte eg bare “bomullsgarn” og planla i det stille at eg kunne strikke håndklær f.eks, ja og kluter (Du vet jo at eg egentlig ikkje liker å strikke med bomull…) Vicki som er kontaktpersonen min i Rito mente at det ikkje egnet seg til kluter, men eg sto på mitt selv om hun prøvde å fortelle meg at garnet minnet mer om Air garnet enn “vanlig” bomullsgarn…Vel, hun fikk sååå rett! Eg vil jo ha KOSEGENSER i dette garnet, ja eg vil ha pysjbukse også! SÅÅ deilig er det!♥
For å si det sånn; Det blir verken håndklær eller kluter *ler*

INFINITY HEARTS LILY heter garnet og du BØR sjekke det ut! Aldri før har eg anbefalt et bomullsgarn så hardt før! Spesielt til deg som ikkje er så glad i ull, men likevel vil ha en myk og litt lodden genser 🙂

 

 

Foto: Vibbedille

 

Fargene, Mmmm meeelerte og deilige og mye bedre enn hva man ser på nettsiden, bare så det er sagt! Eg syns fargene virkelig litt blasse når eg så på nettsiden, men i virkeligheter er det mye friskere.

 

 

Foto: Vibbedille

 

Her ser eg jo for meg en deilig Oversized genser, litt lang og med en deilig tjukk hals, ikkje sant? Unødvendig å si at hjernen min spinner på høygir! Eg prøver å huske alle genserene eg vil og hvilken eg kan strikke i dette garnet! Åååå hjelp meg da! *ler*

 

 

 

Foto: Vibbedille

 

Kunne fint hatt et pledd til sofaen også eg, eller et par store puter,
alt er i grunnen mulig 🙂

 

 

Foto: Vibbedille

 

Bare se her! Du kan SE at garnet er mykt, veldig mykt!♥

 

 

Foto: Vibbedille

 

Eneste fargen eg bommet litt på, eller egentlig så bommet eg ikkje, men eg bestilte denne Naturfarge Nr 02 – Eg syns den er mer Pudderrosa/aprikos enn natur i RL og ergo passer den ikkje helt inn med de andre fargene eg har.

Derfor tenkte eg at eg kunne gi de bort, kanskje du kan strikke noe fint av de? Eller hekle? Vel, har du lyst har du lov, skriv en kommentar under innlegget her så tar eg en trekning på LØRDAG 26.september.

(Kommentarer på Facebook regnes ikkje med)

 

Nå skal eg bare gå å ta på meg ei pysjbukse og sette meg ned og “ta kwell”.
Skal etter hvert se Farmen og strikke 🙂 Avslappende og herlig 🙂

 

 

 

HA EN FIN KWELL
DU OGSÅ

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

90 kommentarer
    1. Veldig glad i rosa og å teste ut nye garn så sier ikke nei takk til de. =)

    2. Åhh, jeg ser for meg en god og myk hals i det garnet der, det ville vært deilig <3

      1. Det hadde Vært gøy å teste ut nytt garn 😀 Uansett ønsker jeg deg en god dag <3

    3. Et flott garn man kan strikke med til barnebarn som ikke tåler ull.

    4. Jeg venter et jentebarnebarn og da hadde jo rosafargen passet veldig godt 😊.

    5. Jeg vil gjerne prøve det garnet til mitt barnebarn somklør av ull😊

    6. Det hadde vore kjekt å testa ut eit nytt garn. Er ikkje så glad å strikka i bomull men,men tenkjer det kunne blitt noko til eit barnebarn som synes all ull klør.

    7. 🤩😍Krysser fingrene🤞🏻Det er alltid moro å prøve ut et nytt garn👌🏻🍀🦄

    8. Elsker prøve nytt garn. Dette ville eg strikket en nydelig barnegenser og bukse, til mi tantejente unge ❤🌸

    9. Spennende med nye garn oppdagelser. Skulle jeg være så heldig å få lov til å prøve ut garnet, så ønsker jeg meg en kopp kaffe i tillegg. Det er jo ikke skamlangt å ta turen innom deg .
      Klæm Marianne

    10. Å ja, dette garnet overtar jeg med glede, så denne gangen hiver jeg meg med på Give Awayen din. Vil kunne bli noe til Prinsesse barnebarn på 11 år. Ser på nærbildet den flotte tvinnen/ spinningen av garnet og tenker dette er et garn jeg nok må skaffe meg selv om lageret er fult og mer til.
      Klem til deg, Liv

    11. Det hadde vært moro og prøvd et nytt garn . Og jeg som elsker rosa hadde nok strikket meg et skjerf

    12. Jeg har så forferdelig lyst å strikke en VEST til meg selv av akkurat det garnet i akkurat den fargen! Dessuten har jeg bursdag neste tirsdag 😀

    13. Alltid spennende med Give away.
      Vil veldig gjerne være med og prøve ut dette garnet.
      Ser aldeles nydelig ut.

    14. Jeg trenger alltid å noe rundt halsen og dette garnet ser supermykt ut. Lys fersken og grønn er fine farger.

    15. Spennende garn🧶. Tror det hadde passet fint til Sunday Vibes genseren❣️

    16. Dette så herligt ut 🌸😃. Eg som har litt eksem hud, og kan ikke ha ull på kroppen, så hadde dette vært topp 😊.

    17. Garnet ser kjempefint ut, det hadde vært så moro prøve det😊.
      Elisabeth

    18. Er en skikkelig kløer så jeg tester gjerne ut et nytt mykt garn. Kan også se for meg mitt «kløete» barnebarn i dette. Hun hadde blitt veldig fornøyd 🙂

    19. Så spennende med nytt garn! Dette ville bli en genser til min søster som er gladi rååååsa💞

    20. Dette må jo være det perfekt garnet for mamma 😍
      Hun begynner å klø bare jeg sier ull
      Tenk en kosegenser i det garnet 🤩

    21. Så deilig. Tenker det måtte blitt noe til eldste her hjemme som kløøøøøør av all ull. Uansett kvalitet.

    22. Hei om jeg har vunnet har jeg skulle strikket noe til dattra 🙂 som er veldig glad i hjemmestrikk. Så vi 🤞.

    23. Å dette hørtes ut som et fantastisk garn og jeg elsker støvrosa 🥰 Sitter her med nyoperert hofteprotese og kommer ingen vei på egenhånd de neste 5 uker 🙈 Hadde vært koselig å vinne noe deilig garn som jeg ikke har testet før 🙏 Rakk å kjøpe og printe ut det heftet med pulsvarmere du tipset oss om tidligere i sommer, det kunne gjerne dette garnet passet til 🤔

    24. Synes det var en kjempe fin farge 😊
      Hvis jeg vinner, blir det datteren som får gleden av garnet 😊
      Hun vil nemlig lære å strikke 😍
      Så vi 🤞og håper på deilig garn 😊

    25. Jeg elsker og strikke,jeg elsker herlig garn og jeg kunne strikke noe fint av det garnet hvis jeg vant.Hilsen MryAnn

    26. Dette garnet kunne jeg tenke meg å prøve🤩 så kjempedeilig ut❤️

    27. Wow så spennende, det ser bare helt deilig ut. Elsker å prøve ut nye garntyper. En myk og deilig hals eller skjerf som ikke klør hadde vært koselig 🙂 Du er så flink å finne flotte ting og bloggen din er veldig koselig og lærerik, har fått mange nye ideer her og lært mye nytt. Hadde vært kjekt å bli trukket ut. Ha en fortsatt flott strikke kveld 🙂

    28. Garnet ser herlig ut. Dette må prøves. Hadde vært supert å vinne 😃 en hals eller lue , eller begge deler hadde jeg laget av det garnet. Heldige den som får dette garnet.

    29. Dette garnet så jo aldeles nydelig ut, og før noen nydelige farger❤️❤️❤️

    30. Spennande med nytt garn 😊 og alltid kjekt å prøva noko nytt i strikkeverden 🧶

    31. Spennende med nytt garn. Har ei jente som elsker rosa så skulle nok ha strikket en genser til ho🥰

    32. Åhhh, så spennende! Jeg elsker bomullsblandinger, og dette garnet var en ny variant – hadde vært gøy å teste det.
      Jeg har både store og små som elsker alt innen rosa, så det hadde nok blitt mange ønsker om dette kom i hus 😂
      Tok en sving til hytta noen timer (8 min hjemmefra), nå skal jeg sitte her og lytte til regn og vind noen timer før 16-åringen skal hentes på skolen. Hustrig, siden jeg ikke har noen varmekilde – men strikker med ull, så skal nok holde varmen 😉
      Ha en fortreffelig dag!

    33. Åååh spennende. Hadde vært artig å prøve nytt garn. Har selv litt skrekken for å prøve nytt🙈

    34. Ser ut som et deilig garn, selv om jeg også er litt skaptisk til bomull..
      Har passet fint å hekle et lite pledd til lille barnebarnet mitt som heter Lily💗
      Hun er 6 måneder og hennes ynglingsgarn er air, uten tvil. Får hun et nøste med air holder hun det mot ansiktet, alt annet garn slipper hun ned. Så hun har fått kosekanin i det garnet.
      Har vært morsomt å se om Lilygarnet er like populært hos Lily💗

    35. Dette garnet ser virkelig deilig ut. Jeg kunne tenke meg å strikke en vest av det. Elsker å strikke – og har mange prosjekter til enhver tid. Håper armene orker å være med i mange år til 🧶🧶🧶Hilsen Torill 74

    36. Å for eit nydeleg garn! Må vere alle tiders å lage ein hals i dette garnet, til nokon som klør av vanleg ull <3

    37. Så spennende ut!
      Så selv om jeg ikke får noen umiddelbare planer, vil jeg gjerne vinne. 🤩

    38. Spennende med nye garn. Kunne gjerne tenkt meg å prøvet dette.
      Grønt til bordet kanskje

    39. Det hadde vært moro å prøve det garnet og strikke en genser til tanteungen min som blir 1 år nå i oktober 😄

    40. Det er alltid gøy å prøve ut nytt garn, og dette så veldig mykt og godt ut 🙂

    41. Ønsker gjerne å prøve dette garnet! Hadde nok blitt en babyoppskrift, på engelsk for å utfordre meg selv på flere måter. Både til å lese engelske oppskrifter samt lære nye triks, ja takk begge deler. Du har helt rett, det er ikke vanskelig, hvertfall ikke etter det jeg har prøvd meg på til nå. Men det har vært små størrelser for å være litt mer overkommelig 😊 Litt youtube hjelper mye! Og da kan du se de på engelsk og allikevel forstå, de strikke som oftest både engelsk og norsk metode. Takk for god inspirasjon, ikke alt som er direkte min smak, men det kan jo jeg bare hoppr rett over og til det som faktisk er det ☺

    42. Alltid kjekt å prøve nytt garn, dette virke jo helt fantastisk. Hadde ikke vært noe problem å finne på noe som jeg kunne brukt garnet til 🙂

    43. Har samme syn som deg når det gjelder bomullsgarn 😅 strikker kun noen kluter avogtil.
      Dette høres jo herlig ut 👏 hadde vært digg og prøve. Kanskje jeg forandrer mening om bomullsgarn 😂🧡

    44. Hei.
      No når kroppen har blitt str m trenger jeg ny garderobe. Lyst å strikke vest til meg selv😀

      Eføyen ser ut til å trives og nå blir vinteren den store utfordringen. Godt det ikke er riktig enda da😂

      Ha en superduper kveld !

      1. Den skal kunne klare seg helt fint 🙂 Du kan i så fall legge noe fiberduk rundt/over den, ja sånn før det daler 3 m snø ned 🙂

    45. Vil gjerne prøve dette. Strikker og leverer til frelsesarmeen og andre som treng varme gode klær.

    46. Så spennende med ett nytt garn for meg, line ikke bomull så godt. Me. Det garnet der kun e eg tenkt meg å prøvd til noe til meg selv😉.

    47. dette garnet såg helt herlig ut,aldrig hørt om det så det hadde selvsag vært kjekt å prøve ,har 2 små barnebarn jeg fint kunne strikket til om jeg blir heldige og vinner :=) ha en fin kveld videre

    48. Hei 🤗
      Jeg har fått den fantastiske nyheten om at jeg skal bli gammeltante😍 Et teppe i havskummønster er planlagt,og da hadde dette garnet blitt perfekt 👍
      God helg til deg og dine 🙂

    49. Åååå, ein lekker løvhals hadde blitt perfekt i denne fargen😁og julegaven var på plass😉
      Rektig goe helg t deg og dine💐

    50. Dette garnet så virkelig lekkert ut! Ser for meg en vest i den nydelige fargen……..
      God helg!

    51. Alltid kjekt å prøve et nytt garn. Kunne tenke meg å strikke noe fint til barnebarnet av dette.😀

    52. Å så fint garn😊Tror nok yngste sønnen min hadde likt å få teppe i svart/grått av dette garnet.Har begynt å mase om når han skal få teppe jeg har lovet ham.De tre eldre søsknene har jo fått😄
      Ha en fin helg 😊

    53. Alltid spennende med nytt garn 🤭 og synes fargen er veldig lekker 😍 takk for muligheten 🥰

    54. Åh, jeg vil jo veldig gjerne prøve et sånt garn. Ser deilig ut, og det høres spennende ut med all den bomulla!
      Hilsen Gøril

Siste innlegg