Det strikkes hver dag….Faktisk!

 

Den siste uka og vel så det har det blitt litt strikking hver dag faktisk, det har virkelig gått i bølger de siste par åra! Har blitt mye annet som du har sett, men både garn og pinner ligger der i bakgrunnen å lurer. Det var for ei ukes tid siden eg falt så det sang for Disse hanskene! ♥ Planen og tanken var jo å strikke de i Finull, men når eg fant ut at eg hadde noen fine og passende farger i Mini Sterk ble det i steden for det,
men eg kan jo selvfølgelig strikke flere par *Optimisten*

 

 

 

Bare noen dager etter oppstart på hanskene fikk eg i hus et morsomt og herlig garn, ja og da gikk det som det måtte gå…Så nå er eg snart tilbake i gode gammel stil; Starter fortløpende på alt som måtte friste! Midt opp i all den strikkinga (fniser) så kommer jo selvfølgelig Anja Takacs med ny PÅSKE eBook…..Så ja, da må eg selvfølgelig perle litt (Mye?) også…Noe annet blir uhørt! Spørs som det ikkje blir litt endringer
ute ved inngangen i nærmeste fremtid 🙂

Bare en aldri så liten (vær)BOMBE: Ute skinner sola “som vanlig” fra blå himmel, det er kaldt – Faktisk -4 grader…lett vind så det er kaldt altså (Ikkje til sammenligning med de som annonserte -22 på FB, men dog….KALDT!) Det kommer SNØ i ettermiddag, jepp: SNØ! I følge Yr.no skal det snø til i morgen….og gradene er BLÅ! Blir litt sånn URG! Selv om eg advarte Ali om at vinteren ikkje er over ennå så har mannen ryddet terrassen og er klar for både vask OG maling….Etter 32 år har han fortsatt ikkje blitt vant med vinterens lunefulle anfall…
Ali er en person som lever for sommeren HELE året!

Okke som; Eg må ut en tur i dag…Skal en kjapp tur til Hillevåg, vurderer å kle meg i turklær og svippe innom Hafrsfjorden å gå en tur på vei hjem…FØR snøen kommer! I morgen er det jo turdag med Turistforeningen, mulig eg dropper den! Storesøs er på fjellet denne uka og det er ikkje alltid eg er like kjørbar så tidlig +
eg har jo gått tur så og si hver dag siste uka 🙂 Men ok…

 

 

 

LAG DEG EN
FLOTT DAG!

Gratulerer med kvinnedagen forresten, ser at HELE blogglista har tatt for seg den saken så da dropper eg det 🙂 Eneste eg vil si – Vet ikkje om det er en parole eller hva, men: Gjør hva du vil, NÅR du vil. Ha tru på deg selv, også når andre ikkje har det. Stå for det du mener og tror på, bli for all del ikkje en del av flokkmentaliteten.

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Gratulerer med kvinnedagen. Da er det bare å håpe på at kvinnesykdommer og kvinners hverdag blir viktigere. Hva var vel verden uten oss.
      Klemz

    2. Disse pulsvantene klikket jeg inn direkte og har strikket et par i finull. Grei størrelse på dem, og utrolig kjappstrikka. Fant frem enn pose med finullrester i grånyanser som ligger klart til tv strikk kommende helg. Sport på tv.
      Farlig å la seg friste av alle dine flotte innlegg.
      Klem fra Liv

Siste innlegg