Nytt Strikkeprosjekt!

Reklame | Rito Hobby

 

 

Det måtte skje; Atter en gang er eg på strikkekjøret, det er  jo en jo en stund siden eg virkelig har strikket – Ahaa men kjenner nå at eg har savnet det 🙂 Siden strikkefestivalen i høst har det vært meningen å få i hus noen nøster av INFINITY HEARTS 2XLACE (<—Tilbud!) men så kom jula og hele hurven. I går fikk en endelig en stor pakke fra RITO HOBBY i hus og etter at gjestene gikk kastet eg meg over denne flotte okerfarga konen.

 

 

 

 

Infinity Hearts 2Xlace er et 60/40 Bomull/Polyester garn som kan brukes til så mangt. Sånn i bunn og grunn er eg ikkje så glad i tjukt garn og tjukke pinner, men dette var så lett å strikke i at eg overlever pinne nr 8 ei stund –
ikkje var det tungt i hendene heller 🙂 Går jo rasende fort å strikke og bare det alene er jo et stort +!
Eg strikker i farge 28 Senneps Gul.

 

 

 

 

Plukket med meg et par svarte også. Det eg kom på etterpå er jo at dette garnet hadde vært supert til å strikke puter av til den nye sofaen ute på terrassen! Det svarte garnet har eg tenkt å strikke en gave av så får eg sjå da,
ja for det spørs om eg ikkje bare må få i hus noen flere farger!

 

 

* * * *

 

 

Tror du jaggu ikkje at sola skinner i dag også?? Er en del skyer i horisonten da, er me heldig flakser de bare rett forbi…er jo lov å håpe! Har tenkt meg ut, men om det blir med bil eller turstøvler har eg ikkje helt bestemt! Var på apoteket i går å kjøpte gnagsårplaster, vet ikkje helt hva eg syns om det?? Damen sa at eg kunne trø ned i sko uten at det rullet….Vel, akkurat det stemte ikkje og eg har et blodig gnagsår og det funker ikkje å gå tur med Birkenstock…Jaja skal nå i allefall ned på Mestergrønn å kjøpe blomster og pynte på graven så får eg se på hvilken måte eg kommer meg ut på 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FLOTT
LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Er gnagsåret på helen kan du bruke noe tykke saker. Du klipper ut der såret er slik at det blir avlastning. Dårlig forklaring, vet det. Har ikke mer igjen av den, ellers så kunne jeg tatt bilde. Fikk tak i det på apotek for 25-30 år siden da vi var på ferie og min far med sukkersyke fikk et stygt gnagsår på helen. Husket jo at en sykepleier nevnte dette i en bisetnig når jeg fikk opplæring i stell av syke sengeliggende. Brukte noe tilsvarende på liggesår
      Disse litt tykke gelaktig har jeg hatt god nytte av på helen, men udugelige når gnagsåret kommer på knokkelen foran på beinet tidlig i sandalsesongen.
      Ønsker deg en flott helg. Klem fra Liv

Siste innlegg