Det var den Ullbuksa da….Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Sanni Koivumäki

 

Neida, eg har faktisk ikkje gitt opp…ENNÅ! Eg har jo drømt om ullbukse til meg selv i mange år, altså ei som eg skal strikke selv…Eg venter ennå på at Luksus Lekebukse skal komme i voksen størrelse…Det begynner å bli noen år nå *ler* Hva med ei selebukse da kanskje? Hmm Det eneste eg er skeptisk til når det kommer til strikkebukse er garnvalget…Ei selebukse i Baby Merino!? Hmm Vet ikkje, min erfaring med garnet er jo at det utvider seg og kanskje siger litt, dermed lurer eg på hvordan buksa over ser ut etter at du har brukt den en dag?

Sånn ellers har eg fortsatt lyst på Dette Settet...det ser skikkelig comfy ut…Ligger høyt oppe på lista mi…Eg startet en gang på ei ribbebukse i Kauni, den hadde sånn god kvalietet…Kom meg opp til kneet før eg bare kapitulerte...Tror egentlig eg bare skal være fornøyd med at eg er mer aktiv på strikkefronten igjen enn det eg har vært siden eg “åpnet” Hobbyrommet 🙂 Det går seg nok til…Får se til uka når det kommer nok en pakke med støpeformer fra Canada…Say no moooore….O`jul med din glede kan eg vel si Ho Ho Ho

 

MZIMA OVERALLS
Bildet Over
Str fra 80 cm til 160 cm i hofteomkrets
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Vel, vel, det er søndag og eg våknet sur! Hadde alarmen på 8:45….Ble vekket 11:15…Ok, da mistet eg den morningen og nå er klokka snart ett...Søren heller!! Tror bare eg skal lage meg en kombinert frokost/lunsj, vaske gulvet på Hobbyrommet og la det bli med det…Plukke opp strikketøyet og sette på en maskin med klær…Dagen er jo likevel amputert…Du derimot kan stikk inn HER å bli med på Kvikk Lunsj Konkurransen 🙂

 

 

 

HA EN AVSLAPPENDE SØNDAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg