Dette blir ei heidundrane helg!!

 

O`la la eg har store planer fra helga! Ja eg er ganske så sikker på at dette blir bare kos og sikker litt søl også, men eg er klar!! NÅ har eg jo “trent” i en hel måned på Russedressen så da faller det seg helt naturlig at min egen Jeansjakke skal få gjennomgå! Woop Woop! Eg har en klar idé på hva eg vil fly rundt med, så får eg se da om eg får det til som eg vil 🙂 Kjenner du meg godt nok så kan du muligens gjette hva som skal pryde ryggen? *fniser*

 

 

 

 

Kjøpte faktisk en barnejakke på HM med tanke på maling først, så dvs eg har 2 jakker å bryne meg på, eller kose meg med – Alt etter som 🙂 Tanken er jo kanskje da å tjene noen kroner på barnejakken 🙂
Får sjå! Uansett, eg skal KOoOSE meg!!

 

 

 

 

Før eg helt rydder plass til maling skal eg stryke noen brett og montere flere Badeender, så da blir det perling til høyre og maling til venstre – Jaggu godt eg kjøpte meg et digert skrivebord!

 

 

 

 

Siste eg var innom EdensHage rappet eg med meg flere av disse “blomster”pinnene med tanke på noe stilig til f.eks en Grønnsakhage eller et drivhus 🙂 Har noen tanker der ja, og eg ser for meg at
det kan bli dekorativt, som vanlig!

 

 

 

 

Nå har eg snart alle perleglassene nede på skrivebordet, blir fort sånn når mye forskjellig perles. Må nok rydde noen tilbake på hylla før eg drar frem malingen – igjen!

Vet søren ikkje hva eg skulle gjort uten dette Hobbyrommet eg!?! Ikkje sant..!

 

 

 

 

Ok, det er GIVE AWAY på gang og i morgen trekker en heldig som får alt på bildet 🙂 Mer om dette og hvordan du kan delta finner du I DETTE INNLEGGET 🙂 Nå skal eg nyte en Boba-Iskaffi og rett og slett ta helg!

 

 

KOS DEG DU OGSÅ!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg