Dette er GØY! Oppskrifter

Designet av Elisa Sartori

 

Har sett barn helt ned i 2-3 års alderen får Ipad til bursdagen sin så hvor poppis det da er å komme med fingerdukker vet eg ikkje…Bør muligens legge det i barselgaven og det skal være noe gøy, muligens! Eg har aldri laget fingerdukker, men Hånddukker der i mot, DET har eg strikket en del av! Mulig det var eg som hadde det mest gøy underveis hehe Cluet i dag er jo å introdusere de små for “gammeldagse” leker
før elektronikken “tar de”, tenker eg!

 

 

 

Designet av Elisa Sartori

 

Disse fingerdukkene er heklet i bomull, ca 100m/50 gr. Min erfaring er at det kan bli litt for tjukt, noen ganger litt stivt i bomull. Eg har stort sett brukt ull da eg føler det er mer bevegelig og på hånddukker er det da enklere
å få frem litt mer mimikk 🙂 Du får prøve deg frem

 

FARM FINGER PUPPETS
Bildene over
Hekleoppskrift

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

NOK en morgen hvor eg våkner ca 3 t FOR tidlig….Det blir for varm med lukket vindu…Det har eg kommet frem til for lenge siden…På randen ved å bare gi opp…Mulig løsningen blir litt sånn coronatiltak: Madrass på Hobbyrommet gjennom sommeren…*prøver å le* Dib gikk på jobb for litt siden så eg må nok inn der
å få meg et par timer til…Fryktelig, fryktelig irriterende…*Frustrert*

 

 

 

 

JuHuu så gøy hehe Fikk sms fra ei i går med spørsmål om eg fortsatt hadde maskemarkører til salgs! Klart eg har – Fikk faktisk sendt avgårde 5 stk, så gøy! Eg bare glemmer de ut selv om de henger rett foran meg her på veggen *smiler* Når eg tenker meg om så har eg gaaanske mye eg bare kan selge…Ja egentlig litt sånn hummer&kanari! De hønene etc som henger nederst her er til å samle strømpepinnene i når du f.eks strikker sokker 🙂
Prisen på de håndlagede figurmakørene er 50 kr pr stk og 5 stk for 200 kr 🙂 Bare å “pling” meg enten på sms (93899225) eller mail ([email protected])

Tja, tror bare eg skal få meg et par timer på øyet med en gang eg sånn at eg ikkje ødelegger hele dagen…sukk

 

 

 

HA EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg