Dette gjør meg så GLAD!

Foto : Connie Marie Lie Leira

 

Du som har besøkt meg ei stund VET at eg elsker å lage til Give Away her på bloggen, og da gjerne med garn fra eget laget. For en liten tid tilbake hadde eg en Give Away hvor eg ga bort en del Finull ♥ Herlig gave å gi, og absolutt en deilig gave å få! En av vinnerene på denne Give Away`n var Connie Marie og fy søren, men hun har virkelig utnyttet denne gaven helt supert! Det er ikkje lite hun har strikket og enda har hun mer garn igjen! WOW det er så flott og man blir virkelig glad i fargebruken ♥ Ja eg blir faktisk ganske rørt fordi det betyr jo også at gaven var midt i blinken til henne, DET gjør meg glad! 🙂 Alt det hun har strikket kan du se HER INNE

Tusen Takk Connie for at du gjorde gaven til noe vakkert,
og for at du viser det frem 🙂

 

 

 

Designet av Hunter Hammersen

 

Andre ting som gjør meg glad er DILL, eller, nei…Det gjør meg LYKKELIG faktisk! Alt eg kan sitte å potle
og pusle med gjør meg mange ganger ekstatisk skal eg si deg! Det å sitte med småplukk og lage noe fint,
gøy eller noe praktisk er veldig satisfying

 

 

 

Designet av Hunter Hammersen

 

Små søte luer med dusk som du strikker i ei håndvendig er jo veldig koselig! Skal du ha juletre? Vel, da kan du henge de der, hvis ikkje passer de også fint til å knyte på julegavene 🙂
Garn? Tynt (350-400 m pr 100 gr), du kan bruke bomull, ull, merino, ja hva du vil 🙂

 

BEDECK
Bildene over
Str Liten, ja ca mini

 

 

 

 

Designet av Hunter Hammersen

 

Disse har eg hatt på Julelista mi ei stund og det samme gjelder i grunnen her; Bruk det garnet du vil, her er ikkje tykkelsen så viktig heller. Alt avhenger jo av hvor store du vil ha de. Bruk de til hva du vil og i følge designeren er de superenkle å strikke og du kan trylle frem en flott stjernehimmel i løpet av ei helg 🙂 Enjoy sier eg bare

 

SCINTILLATION
Str? Så stor/Liten som du ønsker

 

 

 

 

 

Rydde kan også til en viss grad gjøre meg glad, egentlig så er det resultatet som gjør meg glad, men du skjønner 🙂 I dag tok eg meg av noe av rotet, og ble fornøyd med et ryddig av gulv i gangen 🙂 *humrer* Om resten av husstanden er enig med mine løsninger gjenstår å se, men eg fikk i allefall testet ut den nye
NanoTapen og kan bekrefte at det er bra *ler*

 

Straks middag, og eg er sulten! Har strøket noen gaver og skal montere litt etterpå før eg bare fortsette på det neste perlebrettet og det neste….og det neste….blir nok litt strikking senere i kwell.

 

 

 

KOS DEG OG NYE
EN GOD KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

5 kommentarer
    1. Det er alltid koselig å få bilder av det som lages av garn man gir bort 😀
      Flotte fargerike håndarbeider hun har laget av garnet hun fikk fra deg 🙂
      Likte di plassering av skoene i gangen 😀

    2. tusen takk for koselig omtale,du er no go også du :=) og ja jeg elsker farger det kan gjøre en grå dag mye lysere :=) stilig med skoa på den døra da ,og dei små bjellene likte jeg også godt,mye en kan trylle frem med små garn nøster det er helt sikkert

    3. Nydelig strikk og vakre farger.
      Icingen på kaka i dag var døra di! Kjempeartig. Det bor masse lek og morro under den litt rufsete,krøllete ” moppen”( du er lækket på håret..ikke misforstå,)
      Deilig å se uhøytideligheten blandt alt det alvorlige. Det skal så lite til for å få frem et smil, en god gratis ide..eller bare rett og slett en god lesing..sånn ikke rosa men rett fra levra.
      Takk for masse god lesing og ideer… og kommer til å følge og lese så ofte jeg kan.🙃😉

Siste innlegg