Dette har eg aldri prøvd!

Designet av Fleurs Yarn Creations

 

Mer sukkertøy enn dette blir det ikkje ♥ Eg har brukt mye Dominostrikk, men aldri har eg brukt samme teknikk med heklenåla, men det går tydeligvis helt flott. Akkuart som hvis du strikker domino blir det en deilig effekt ved bruk av Selvstripende garn. Orginalt er dette heklet i Dette Garnet (Flere farger), men vært obs på at dette er Acryl garn – Ikkje det smarteste om du skal hekle teppe til de minste i allefall.

 

 

 

Designet av Fleurs Yarn Creations

 

Sånn teknisk sett ser eg for meg at dette går rasende fort å hekle! Hvis man f.eks går opp til heklenål nr 5 eller 6 mm vil eg tro at man skulle klare å nesten hekle et teppe til dagen! Det hadde vært gøy å testet hvor fort det kan gå, ser for meg at med denne teknikken går det kjapt! Når det er ferdig er det jo 0 montering bortsett fra noen tråder å feste. Bruker du en farge så blir det jo ganske minimalt med tråder 🙂

Blir du med å prøver? *humrer*

 

 

RAINBOW TEXTURED BLANKET
Bildene over
Str 100 cm X 100 cm

 

 

* * * *

 

 

Tjaaa.tro om eg skal dure i vei til gartneriet i dag? Akkurat nå er det ganske vått ute, men den værmeldinga er jo stadig i endring og i dag står det hele 18 gr og delvis sol i ettermiddag!  Jøss! Noen har tydeligvis lov å endre mening-HELE tiden! *ler* Dvs at det er et perfekt plantevær! Mye som burde vært gjort her hjemme også, meeeen greit å få bort det som ligger på skuldrene først, dessuten har eg jo nå erfart at rotet forsvinner ikkje. Nop, det venter mer enn gjerne på moi! Da ser eg på det som en mulighet til å gjøre hva eg vil 🙂 Senere når eg så er hjemme igjen har eg masse koselige perlerier som venter på spisebordet, gleder meg til alt det skal monteres 🙂 Garantert at det blir koselig, og eg tror personen som skal få det vil syns det er kjekt!

Skal prøve å få snappet litt mer i dag for lista over blomster og potter som mor mi ønsker seg er rimelig lang! Skulle nesten tro at dama har fått blod på tann! haha Satser på at det blir en fin sommer slik at hun får nyte alle blomstene ute på terrassen 🙂 Vel, eg får kommer meg på badet å få på meg noe arbeidsklær 🙂

 

 

LAG DEG EN FIN
DAG DU OGSÅ

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg